لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس تکسچر پس از عرضه اپل نیوز پلاس متوقف شد

سرویس تکسچر پس از عرضه اپل نیوز پلاس متوقف شد

 شرکت اپل پس از عرضه سرویس اپل نیوز پلاس در میان کاربران اقدام به توقف سرویس تکسچر کرده است و از کاربران درخواست کرده که از سرویس‌های داخلی و اختصاصی شرکت اپل استفاده کنند.

شرکت اپل از سال 2018 اقدام به تصاحب و خریداری سرویس عرضه مجلات اینترنتی تکسچر کرده بود و حالا شرکت اپل آن را در سرویس اختصاصی خود با عنوان اپل نیوز پلاس ارائه کرده است. اپل نیوز پلاس در جریان کنفرانس مارس 2019 آماده معرفی و در نسخه‌های جدید آی او اس در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است. بر این اساس شرکت اپل به عنوان صاحب امتیاز جدید سرویس تکسچر اقدام به غیرفعال کردن آن برای کاربران کرده است و از آن‌ها درخواست کرده که از این پس اقدام به خرید اشتراک اپل نیوز پلاس در نسخه‌های جدید آی او اس کنند.

گفتنی است که سرویس یاد شده به صورت کراس پلتفرم خدمات خود را بین کاربران اندروید و آی او اس ارائه می‌داد و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که دسترسی کاربران دستگاه‌های مبتنی بر اندروید به طور کامل از بین رفته است. بر این اساس سرویس اپل نیوز پلاس به عنوان نسخه جدید و جایگزین تکسچر فقط در سیستم عامل‌های اختصاصی شرکت اپل شامل آی او اس و مک او اس آماده عرضه شده است.

علاوه بر این هنوز معلوم نیست که شرکت اپل تصمیمی برای عرضه این سرویس برای سیستم عامل‌های دیگر نظیر اندروید و ویندوز دارد یا همچنان تصمیم به عرضه انحصاری این سرویس‌ها را دارد.

کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و مک او اس شامل آیفون، آیپد و مک او اس می‌توانند از همین حالا با خرید گیفت کارت اپل اقدام به شارژ اپل آیدی خود و خرید اشتراک ماهانه سرویس اپل نیوز پلاس کنند که در آن مجلات مختلف از بیش از 100 ناشر برگزیده بین‌المللی آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420