لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست توسعه دهندگان اپلیکیشن کنترل والدین برای عرضه API اسکرین تایم

درخواست توسعه دهندگان اپلیکیشن کنترل والدین برای عرضه API اسکرین تایم

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان قرار است فردا آماده برگزاری شود و حالا برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن کنترل والدیندر آستانه برگزاری این رویداد از اپل خواسته‌اند تا API مربوط به قابلیت اسکرین تایم را به اپلیکیشن‌های شخص ثالث بازگرداند.

تا پیش از این اپل در توسعه آی او اس 12 اقدام به توسعه و عرضه امکان دسترسی به API اسکرین تایم به تمامی توسعه دهندگان کرده بود. اما از دو روز پیش بود که شرکت اپل اعلام کرده بود که به دلیل سوءاستفاده برخی از توسعه دهندگان از این قابلیت برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران و فروش آن‌ها به شرکت‌های تبلیغاتی هوشمند تمایلی به عرضه API این قابلیت به صورت عمومی در میان توسعه دهندگان ندارد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور از این قابلیت برای جمع آوری ساعات فعال بودن کاربران و کودکان در دستگاه‌های مختلف می‌کنند و از آن‌ها برای نمایش محتوای تبلیغات هوشمند در ساعات فعال بودن کاربران سو استفاده می‌کنند.

بر این اساس شرکت اپل API اسکرین تایم را از دسترس توسعه دهندگان شخص ثالث حذف کرده بود و حالا مشخص شده است که بسیاری از توسعه دهندگان درخواست بازگشت این قابلیت به کاربران توسعه دهنده آی او اس 12 را دارند. این توسعه دهندگان از اپل درخواست کرده‌اند تا با اعمال دستورالعمل ویژه‌ای برای بار دیگر امکان دسترسی به API قابلیت یاد شده را ارائه دهد تا توسعه دهندگان بتوانند از آن طریق فعالیت بهینه‌تری در دنیای دیجیتالی و دستگاه‌های همراه داشته باشند.

اساس کار اپلیکیشن‌های کنترل والدین وابستگی شدیدی به API اسکرین تایم دارند و به همین دلیل این اپلیکیشن‌ها برای کارکرد بهتر نیاز به دسترسی به این قابلیت داشته باشند و به همین دلیل مسدود شدن این دسترسی برای توسعه دهنده آن‌ها دردسرهای بسیاری را برای استفاده کنندگان و عرضه کنندگان آن ایجاد کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420