لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Back to My Mac برای تمام نسخه‌های مک او اس حذف خواهند شد

قابلیت Back to My Mac برای تمام نسخه‌های مک او اس حذف خواهند شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا از ماه جولای سال جاری میلادی فرایند ارائه قابلیت Back to My Mac را از حساب رسمی آیکلاود حذف کند و خدمات آن را به کاربران ارائه ندهد.

اپل تا پیش از این اقدام به حذف این قابلیت از مک او اس موهاوای کرده بود و حالا این شرکت اقدام به حذف این خدمات از تمامی نسخه‌های قدیمی‌تر مک او اس کرده است. کاربران مک او اس های قدیمی که از Back to My Mac برای بکاپ گرفتن از سیستم عامل مک خود استفاده کرده بودند حالا اطلاعیه‌ای را از طرف اپل دریافت کرده‌اند که طی آن اپل به آن‌ها در زمینه توقف توسعه و عرضه قابلیت Back to My Mac در مک او اس های قدیمی هشدار داده و از آن‌ها درخواست کرده تا پیش از تاریخ اول جولای 2019 اقدام به توقف فرایند ذخیره سازی اطلاعات شخصی روی حساب کاربری آیکلاود کنند و از محتوای ذخیره شده در این قابلیت بکاپ بگیرند.

بر این اساس مشخص شده است که اپل با حذف این قابلیت تصمیم دارد تا خدمات ارائه شده برای ذخیره سازی اطلاعات کاربری مک او اس را متوقف کرده و پس از آن اقدام به ارائه خدمات ابری بهینه‌تری به کاربران کنند.

اپل در ماه‌های گذشته تمرکز بیشتری در زمینه ارائه خدمات نرم افزاری ویژه کرده است و بر اساس آن تصمیم دارد تا خدمات قدیمی‌تر خود را متوقف کند و پس از آن خدمات بهینه‌تری نظیر اپل موزیک در مک او اس، اپل تی وی پلاس و سرویس‌های مشابه به کاربران ارائه کند.

گفتنی است که قابلیت Back to My Mac یکی از کم درخواست‌ترین خدمات نرم افزاری شرکت اپل بوده است و به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا آن را از سرویس‌های دیجیتالی خود حذف کند. این سرویس امتیاز 1.7 را از 5 در میان کاربران استفاده کننده خود به دست آورده بود که نشان دهنده عدم رضایت کاربران نسبت به این نرم افزار و خدمات ارائه شده توسط آن بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420