لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت دانلود اپلیکیشن‌ها با اینترنت همراه از 150 مگابایت به 200 مگابایت رسید

محدودیت دانلود اپلیکیشن‌ها با اینترنت همراه از 150 مگابایت به 200 مگابایت رسید

 شرکت اپل به تازگی اقدام به کاهش محدودیت دانلود اپلیکیشن‌ها از اپ استور با استفاده از اینترنت همراه موبایل کرده است و از پس کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌ها را تا سقف 200 مگابایت بدون نیاز اتصال اینترنت WiFi دانلود و روی دستگاه خود نصب کنند.

تا پیش از این رشکت اپل محدودیتی ویژه‌ای را در نظر گرفته بو که طی آن اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور در صورت داشتن حجم بیشتر از اندازه امکان دانلود و نصب از طریق سیستم ارتباطی همراه موبایل را نداشتند. کاربران برای دسترسی به این اپلیکیشن‌ها نمی‌توانستند از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنند و حتماً باید اقدام به دانلود نصب اپلیکیشن‌ها از طریق نرم سیستم ارتباطی وای فای استفاده کنند.

گفتنی است که این محدودیت صرفاً به منظور کاهش هزینه کاربران برای استفاده از اینترنت همراه بوده است. اپل همچنین برای دانلود و نصب آپدیت‌های سیستم عامل آی او اس این محدودیت را در نظر گرفته بود و کاربران باید حتماً به سیستم ارتباطی بی‌سیم متصل می‌شدند تا از آن طریق امکان نصب به روز رسانی‌های جدید را داشته باشند.

تا پیش از این محدودیت اپل برای ارائه محتوای دیجیتالی از طریق اینترنت سیم کارت روی 150 مگابایت بود و کاربران امکان دانلود نرم افزارها و آپدیت‌ها با حجم بیشتر را نداشتند؛ اما حالا این محدودیت به 200 مگابایت کاهش پیدا کرده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر اقدام به دانلود و نصب نرم افزارهای جدید کنند. افزایش سقف امکان دانلود از اینترنت سیم کارت به‌منزله آن است که کاربران می‌توانند تعداد بیشتری از آپدیت‌ها و نرم افزارهای ارائه شده در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس خود دانلود و نصب کنند. گفتنی است که محدودیت یاد شده همچنین در توسعه و عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس اعمال شده و کاربران امکان نصب نرم افزارهای بزرگ‌تر از 200 مگابایت را ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373