لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی پوکمون گو در اپل واچ متوقف شد

پشتیبانی پوکمون گو در اپل واچ متوقف شد

 شرکت Niantic به تازگی اعلام کرده که دیگر تمایلی برای توسعه و پشتیبانی از اپلیکیشن پوکمون گو در اپل واچ ندارد و کاربران این ساعت هوشمند نمی‌توانند به قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Niantic تصمیم دارد تا از اول جولای 2019 روند پشتیبانی و توسعه از اپلیکیشن اپل واچ را متوقف کند و پس از آن کاربران تنها به استفاده از اپلیکیشن آیفون آن محدود خواهند بود. این اپلیکیشن در سپتامبر 2016 آماده معرفی شد و دو ماه پس از آن در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

اپلیکیشن پوکمون گو در اپل واچ صرفاً ابزاری برای ارائه اطلاعات بیشتر برای بازی یاد شده در دستگاه‌های آیفون بود. در حقیقت کاربران با استفاده از اپل واچ و این اپلیکیشن امکان اجرای بازی در ساعت هوشمند خود را نداشتند با این حال می‌توانستند اطلاعاتی نظیر میزان کالری سوزانده شده و مسافت مورد نیاز برای طی کردن و رسیدن به پوکمون بعدی را به آن‌ها نشان می‌داد. این اپلیکیشن باعث می‌شد تا کاربران برای اجرا مداوم بازی پوکمون گو نیازی به چک کردن گوشی خود در هر لحظه نداشته باشند و بتوانند به صورت سریع اطلاعات مورد نیاز خود برای کسب امتیازهای بیشتر را کسب کنند.

در این میان شرکت نیانتیک بدون ارائه توضیحاتی در مورد دلیل حذف اپلیکیشن‌های جدید اعلام کرده که دیگر تمایلی به ادامه روند توسعه نسخه اپل واچ این اپلیکیشن ندارد و در آینده این نرم افزار را از دستگاه‌های خود حذف می‌کند. با این حال توسعه دهنده این اپلیکیشن اعلام کرده که دلیل حذف آن از اپل استور به ردیابی اطلاعات کاربران در پردازش‌های پیش زمینه ساعت هوشمند باز می‌گردد که باعث شده بود تا بسیاری از کاربران و حتی شرکت اپل نیز نسبت به این مسئله اخطار داده بود.

نیانتیک اعلام کرده که حذف این اپلیکیشن باعث می‌شود تا کاربران دیگر نیازی به جداسازی تجربه کاربری خود در پوکمون گو به دو دستگاه متفاوت نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420