لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای صفحه اینستاگرام و فیس‌بوک آیتونز از طرف اپل حذف شدند

محتوای صفحه اینستاگرام و فیس‌بوک آیتونز از طرف اپل حذف شدند

 پس از انتشار خبرهای منتشر شده در مورد تلاش اپل برای توقف توسعه و عرضه نرم افزار آیتونز پس از عرضه مک او اس 10.15 حال مشخص شده است که صفحه رسمی اینستاگرام و فیس‌بوک این سرویس نرم افزاری حذف شده‌اند.

تا پیش از این و مشخصاً پس از رویداد ماه مارس 2019، بسیاری از شایعات حاکی از آن بودند که اپل در جریان سال جاری میلادی تصمیم به حذف اپلیکیشن آیتونز از دستگاه‌های دسکتاپ مبتنی بر مک او اس و ویندوز دارد و به جای آن نسخه‌ای ویژه از اپلیکیشن اپل موزیک و اپل تی وی را آماده عرضه به دستگاه‌های مختلف کرده است. در این میان روز گذشته و مشخصاً پس از فاش شدن برخی از اطلاعات مربوط به تلاش اپل برای توسعه و عرضه اپلیکیشن اپل موزیک و اپل تی وی در مک او اس مشخص شده بود که این سرویس‌ها قرار است جایگزین نرم افزار پر کاربرد آیتونز شود.

اما حالا بررسی کاربران حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم به حذف اطلاعات ارائه شده در صفحه اینستاگرام و فیس‌بوک این سرویس دیجیتالی گرفته است و به همین دلیل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک توسعه و عرضه این نرم افزار را متوقف کند. محتوای ارائه شده در صفحه رسمی اینستاگرام و فیس بوک تنها تا روز 31 می 2019 آماده دسترسی بود و پس از آن اپل این صفحات را متوقف کرده است.

این در حالیاست که صفحه فیس بوک آیتونز به تنهایی نزدیک به 30 میلیون کاربر عضو داشت و حالا توقف توسعه این سرویس نشان از آن دارد که شرکت اپل تصمیم دارد تا از روش‌های دیگری اقدام به عرضه محتوای دیجیتالی به کاربران کند.

گفتنی است که نرم افزار آیتونز نزدیک به 18 سال به عنوان پر کاربردترین ابزار نرم افزاری اپل برای عرضه موسیقی‌ها و فیلم‌ها به حساب میامد که حالا قرار است عرضه آن متوقف شده و اپل پس از آن سرویس‌های نرم افزاری دیگری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420