لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد بی‌سابقه اپل در زمینه فروش پوشیدنی‌های هوشمند

رشد بی‌سابقه اپل در زمینه فروش پوشیدنی‌های هوشمند

شرکت اپل در بازه زمانی سه ماهه ابتدایی 2019 با رشد بی‌سابقه در زمینه فروش ساعت‌های هوشمند مواجه شده است و برای بار دیگر به اولین فروشنده ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی تبدیلشده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه تحلیلی IDC شرکت اپل در زمینه فروش محصولات پوشیدنی هوشمند شامل ساعت‌های هوشمند اپل واچ، محصولات صوتی پوشیدنی نظیر ایرپادها و برخی از محصولات بیتس بیش از 12.8 میلیون واحد فروش داشته است.

در این گزارش آمده است که شرکت اپل با تولید و فروش این محصولات توانسته 28.5 درصد از بازار محصولات پوشیدنی را از آن خود کند و به اولین فروشنده محصولات پوشیدنی هوشمند در سراسر جهان تبدیل شود. رشد اپل با فروش این محصولات در بازه زمانی یاد شده بیش از 49.5 درصد نسبت به همین دوره در سال گذشته بوده است و توانسته محصولات بسیار زیادی را در بازار جهانی به فروش برساند. 

 پس از شرکت اپل کمپانی شیائومی با تولید و عرضه محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه توانسته در مقام دوم جای بگیرد و با اختلاف بسیار زیاد از اپل 13.3 درصد از سهم محصولات پوشیدنی هوشمند را از آن خود کند. این کمپانی چینی نسبت به سال گذشته 68.2 درصد رشد داشته که نسبت به شرکت اپل بسیار بیشتر بوده است.

پس از اپل و شیائومی، شرکت‌های هواوی، سامسونگ و فیت بیت قرار دارند که در مجموع بزرگ‌ترین فروشنده‌های محصولات پوشیدنی هوشمند را شامل می‌شوند.

اپل از پایان سال 2018 میلادی تصمیم گرفت تا دیگر آمار فروش محصولات سخت افزاری خود را به صورت جزئی ارائه ندهد و در گزارش‌های مالی این شرکت هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این محصولات در بازار جهانی نیست. بر این اساس شرکت‌های تحلیلی نظیر IDC برای درک هر چه بهتر میزان فروش محصولات اپل در بازار جهانی باید از منابع آماری و اطلاعاتی دیگری استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420