لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه آیتونز پس از 18 سال متوقف می‌شود

توسعه آیتونز پس از 18 سال متوقف می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا پس از 18 سال به روند توسعه و عرضه نرم افزار آیتونز پایان دهد و این نرم افزار را در نسخه‌های بعدی مک او اس و ویندوز ارائه ندهد.

آیتونز در روز 9 ژانویه 2001 به عنوان ابزاری برای عرضه موسیقی‌های دیجیتالی به صورت قانونی آماده عرضه شد که بعدها امکان پشتیبانی از و انتقال اطلاعات میان آیپاد و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس با کامپیوترهای شخصی مورد استفاده قرار گرفت.

شرکت اپل بعدها در توسعه و عرضه این محصول امکان دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌ها را نیز برای کاربران آماده کرده بود و برای مدت مشخصی امکان نصب اپلیکیشن‌های آی او اس از طریق آن را به کاربران ارائه داده بود. اما حالا بررسی‌های مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل پس از کنفرانس WWDC 2019 تصمیم به توقف توسعه و عرضه آیتونز به کاربران دارد.

این خبرگزاری اعلام کرده که پس از عرضه نسخه جداگانه اپلیکیشن‌های اپل موزیک و اپل تی وی دیگر نیازی به حضور آیتونز در نسخه‌های بعدی مک او اس نیست و اپل تصمیم دارد تا با تغییر استراتژی عرضه محصولات رسانه‌ای خود محتوای ارائه شده برای این سرویس‌ها را نیز متوقف کند.

در گزارش یاد شده مشخص شده که کاربران پس از توقف توسعه آیتونز می‌توانند محتوای ذخیره شده در تلفن هوشمند، تبلت و آیپادهای خود را از طریق اپلیکیشن اپل موزیک مدیریت کنند. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل در توسعه و عرضه مک او اس 10.15 تصمیم دارد تا اپلیکیشن موزیک را جایگزین آیتونز کند. تا پیش از این بررسی‌های انجام شده حاکی از ان بودند که کدهای مورد استفاده در اپلیکیشن موزیک مطابق با اپلیکیشن آیتونز است که حالا قرار است بانام و رابط کاربری جدیدتری آماده ارائه خدمات به کاربران شود. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت اپل نهایتاً تا پاییز امسال امکان دسترسی به آیتونز را به کاربران عادی می‌دهد و پس از آن روند استفاده از این نرم افزار را متوقف می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420