لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای اپلیکیشن‌های کودکانه ارائه شده در اپ استور محدودیت امنیتی اعمال کرد

اپل برای اپلیکیشن‌های کودکانه ارائه شده در اپ استور محدودیت امنیتی اعمال کرد

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل اقدام به اعمال محدودیت‌های هرچه بیشتر روی اپلیکیشن‌های کودکانه ارائه شده در اپ استور کرده است.

بر اساس تغییراتی که اپل در API جدید قابلیت اسکرین تایم در آی او اس اعمال کرده است توسعه دهندگان نمی‌توانند فعالیت کاربران را در استفاده از اپلیکیشن‌های کودکانه ردیابی و مورد بررسی قرار دهند. تا پیش از این مشخص شده بود که بسیاری از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده با سازگاری قابلیت Screen Time از آن برای ردیابی نحوه کارکرد و زمان خاموش یا روشن کردن این حالت استفاده می‌کنند تا اطلاعات کاربران را بربایند و آن‌ها را به شرکت‌های تبلیغاتی هوشمند بفروشند.

اپل پس از مشخص شدن این فعالیت غیرمنصفانه به طور کل جلوی ارائه قابلیت اسکرین تایم را برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث گرفت و حالا در توسعه نسخه‌های جدید آی او اس اقدام به ارائه این حالت به صورت کنترل شده تر کرده است.

اپل اعلام کرده که در تغییرات جدیدی که در API اسکرین تایم اعمال کرده اپلیکیشن‌های کودکانه امکان دسترسی به اطلاعات کاربران برای استفاده از دستگاه‌های هوشمند را ندارند. گزارش جدید وال استریت ژورنال حاکی از آن است که بسیاری از اپلیکیشن‌های ارائه شده برای کودکان در اپ استور از این پس محدودیت بسیار بیشتری برای دریافت اطلاعات از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس داشته باشند.

یکی از سخنگویان شرکت اپل در مصاحبه با وال استریت ژورنال به صورت دقیق در مورد این مسئله صحبت نکرده است و تنها اعلام کرده که این شرکت به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی کاربران اقدام به اعمال محدودیت بیشتر به توسعه دهندگان کرده است تا توسعه دهندگان امکان جمع آوری اطلاعات کاربران در سرورهای مشخص نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420