لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها دو روز تا زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2019 باقی مانده است

تنها دو روز تا زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2019 باقی مانده است

شرکت اپل پس فردا یعنی در روز سوم ژوئن معادل سیزدهم خرداد 1398 کنفرانس WWDC 2019 را برگزار می‌کند و در آن محصولات نرم افزاری جدید خود را رونمایی می‌کند.

بر اساس پیش بینی‌هایی که منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس WWDC 2019 از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود نظیر آی او اس 13، مک او اس 10.15، واچ او اس 6 و تی وی او اس 13 رونمایی کند. 

شرکت اپل در جریان این رویداد احتمالاً تمرکز زیادی روی محصولات سخت افزاری نمی‌کند و هیچ محصولی نظیر کامپیوترهای مک، آیپدها، سری جدید اپل واچ و تلفن‌های هوشمند آیفون را رونمایی نمی‌کند. با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل احتمال در جریان رویداد روز اول این کنفرانس از مک پرو 2019 نیز رونمایی کند؛ البته برخی دیگر از تحلیلگران بر این باور هستند که مک پرو 2019 پس از رویداد روز اول و تنها در وب سایت رسمی شرکت اپل رونمایی می‌شود. اپل از ابتدای سال 2019 میلادی سیاست‌های ویژه‌ای رو پیش گرفته و طی آن اقدام به معرفی غیرحضوری دستگاه‌های خود از طریق وب سایت رسمی کرده است. محصولاتی نظیر آیمک‌ها، مک بوک پرو، آیپاد تاچ نسل 7 و آیپد ایر 2019 و آیپد پروهای جدید را از طریق وب سایت خود رونمایی کرده است و تمرکز رویدادهای خود را روی معرفی محصولات دیگری گذاشته است.  

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل از همین حالا بنرها و دکورهای لازم برای برگزاری کنفرانس WWDC 2019 را در سالن همایش‌های مرکز McEnery واقع در سن خوزه کالیفرنیا را نصب کرده است و تصمیم دارد تا ازن رویداد را تا 2 روز دیگر برگزار کند. این کنفرانس به مدت سه روز در جریان خواهد بود و روز دوم و سوم آن روی برگزاری ورک شاپ ها و کلاس‌های آموزشی برای توسعه دهندگان درزمینهٔ توسعه اپلیکیشن‌ها در نسخه جدید سیستم عامل‌های این شرکت متمرکز خواهد بود.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373