لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی ویدیویی آیپاد تاچ 7

بررسی ویدیویی آیپاد تاچ 7

 شرکت اپل تنها چند روز پیش و کمتر از یک هفته مانده به زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 از آیپاد تاچ 7 رونمایی کرد.

آیپاد تاچ 7 به تازگی و مشخصاً 4 سال پس از معرفی و عرضه نسل هفتم در سال 2015 آماده عرضه به بازار شده است و اپل از همین حالا این محصول را در وب سایت رسمی خود معرفی کرده است و در آینده تصمیم به عرضه آن در بازار جهانی دارد.

وب سایت Macrumors به تازگی اقدام به بررسی ویدیویی این محصول کرده است و تک تک قابلیت‌ها آن از امکان اجرای بازی‌ها تا به دستگاه‌های جانبی و پخش موسیقی را مورد بررسی قرار داده است. در این ویدیوی بررسی Macrumors اقدام به بررسی امکان اجرای بازی‌های همراه در سیستم عامل آی او اس این دستگاه، نتایج تست‌های بنچمارک این محصول و مورد دیگر کرده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده این وب سایت، آیپاد تاچ 7 توانسته امتیاز 2722 را برای تست پردازش تک هسته‌ای و امتیاز 4695 را برای پردازش‌های چند هسته‌ای به لطف پردازنده A10 Fusion به کار رفته در خود به دست آورد. در این ویدیوی بررسی مشخص شده است که آیپاد تاچ 7 می‌تواند بهترین دستگاه همراه برای نمایش فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی در یک دستگاه کوچک 4 اینچی باشد.

Macrumors در نهایت اقدام به بررسی امکان اتصال آیپاد تاچ 7 به ایرپادهای بی‌سیم کرده که جالب اینجا است که این دستگاه توانسته با همان کیفیت مشابه در آیفون‌ها از پس اتصال به این هندزفری بی‌سیم برآید و کاربران می‌توانند به صورت کاملاً اقتصادی تجربه استفاده از آیپاد و خدمات ارائه شده توسط شرکت اپل را داشته باشند.

اپل در معرفی آیپاد تاچ نسل 7 تلاش کرده تا آن را به عنوان مقرون به صرفه‌ترین دستگاه مدرن مبتنی بر آی او اس عنوان کند که محدودیتی از لحاظ پردازش و اجرای بازی‌ها برای کاربران ایجاد نمی‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373