لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از انتقاد رقیبان سرویس‌های دیجیتالی خود حمایت می‌کند

اپل از انتقاد رقیبان سرویس‌های دیجیتالی خود حمایت می‌کند

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که از سرویس‌های دیجیتالی رقیب خود و انتقادهایی که این سرویس‌ها به این شرکت می‌کنند حمایت و استقبال می‌کند.

اپل در بیانیه‌ای که به تازگی در اپ استور منتشر کرده اعلام کرده که به طور کامل به دنبال رقابت سالم با سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای و سرویس‌های دیجیتالی مختلف است و تصمیمی برای رقابت ناسالم و محدود سازی آن‌ها در پلتفرم خود ندارد. این شرکت در بیانیه جدید خود همچنین اعلام کرده که این شرکت به دنبال فعالیت انحصارطلبانه در زمینه ارائه سرویس‌های دیجیتالی نیست و کاربران می‌توانند از همین حالا حق آزاد انتخاب خود را برای عرضه محصولات دیجیتالی داشته باشند.

تا پیش از این اسپاتیفای اقدام به ثبت یک شکایت علیه اپل و فعالیت‌های انحصارطلبانه آن در زمینه ارائه محصولات دیجیتالی در اپ استور کرده بود. این شکایت که در اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار گرفت، مورد بررسی و حمایت سازمان‌های حکومتی و نظارتی اروپا قرار گرفته بود.

اپل در توضیحات خود اعلام کرده که بیش از صد هزار اپلیکیشن مختلف در هفته مورد بررسی قرار می‌گیرند و در طول بیست و چهار ساعت، صدها نیروی کاری متخصص اپلیکیشن‌های این فروشگاه اینترنتی نرم افزاری را مورد بررسی قرار می‌دهد. اپل همچنین اعلام کرده که از یک سیستم هوشمند برای خودکار سازی روند تشخیص و بررسی اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کند که 60 درصد موارد از فیلتر این سرویس تائید شده و 40 درصد آن‌ها رد می‌شوند.

بیانیه اپل در اپ استور اعتراف کرده این شرکت در برابر عرضه اپلیکیشن‌ها هیچ قانونی غیر از دستورالعمل ارائه محصولات نرم افزاری سالم را ندارد و به همین دلیل هرگز یک اپلیکیشن را به دلیل مسائل رقابتی از اپ استور حذف نمی‌کند. با این حال شرکت اپل اعلام کرده که به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران اقدام به حذف برخی از اپلیکیشن‌ها از اپ استور می‌کند که این مسئله به فعالیت انحصارطلبانه یا موارد دیگر مربوط نخواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420