لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام‌های احتمالی مک او اس 10.15 مشخص شد

نام‌های احتمالی مک او اس 10.15 مشخص شد

اپل تصمیم دارد تا مک او اس 10.15 را در جریان کنفرانس هفته آینده آماده معرفی و عرضه به صورت بتا برای توسعه دهندگان کند و حالا نام‌های احتمالی این نسخه از سیستم عام دسکتاپ شرکت اپل مشخص شده است.

اپل هر ساله نام یکی از بخش‌ها و مناطق جغرافیایی واقع در ایالت کالیفرنیا را برای نام گذاری محصولات خود استفاده می‌کرد و حالا پیش بینی می‌شود که شرکت اپل این روند را برای امسال نیز ادامه دهد و مک او اس 10.15 را با نامی از مناطق کالیفرنیا آماده عرضه به بازار کند.

مناطقی نظیر Mammoth، Monterey، Rincon و Skyline از جمله گزینه‌هایی هستند که شرکت اپل در توسعه و عرضه مک او اس جدید از آن استفاده می‌کند. بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه نسخه حدید سیستم عامل خود از این نام‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر این، بررسی‌ها حاکی از آن است که انتخاب نام Mammoth برای نسخه بعدی مک او اس از طرف شرکت اپل محتمل‌تر است. تا پیش از این اپل سابقه زیادی برای نام گذاری کوه‌های واقع در کالیفرنیا در سیستم عامل مک داشته است و نام کوه Mammoth در این ایالت به احتمال زیاد نام اصلی مک او اس 10.15 است.

گفتنی است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در جریان رویداد 13 خرداد که روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان به حساب میاید از مک او اس جدید رونمایی کند. اپل در جریان این رویداد معمولاً از محصولات نرم افزاری جدید خود شامل سرویس‌های ویژه و نسخه جدید سیستم عامل‌های خود را معرفی کرده و پس از آن فرایند عرضه نسخه بتای آن‌ها را آغاز کند. پس از آغاز فرایند نسخه‌های بتا و رفع مشکلات فنی آن‌ها، اپل نهایتاً در پاییز سال جاری میلادی از نسخه عمومی این سیستم عامل‌ها رونمایی می‌کند. 

اپل همچنین نام یاد شده را در سازمان ثبت اختراع آمریکا به عنوان یک نام تجاری به ثبت رسانده است که احتمال عرضه مک او اس 10.15 با این نام را افزایش میدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420