لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکرین شات اپلیکیشن اپل موزیک و اپل تی وی در مک او اس 10.15 فاش شد

اسکرین شات اپلیکیشن اپل موزیک و اپل تی وی در مک او اس 10.15 فاش شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در هفته آینده از مک او اس 10.15 در کنار آی او اس 13 و واچ او اس 6 رونمایی کند و حالا یکی از وب سایت‌های فعال در زمینه انتشار شایعات مربوط به محصولات اپل اسکرین شاتی از اپلیکیشن‌های ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل را فاش کرده است.

در دو اسکرین شات منتشر شده توسط وب سایت 9to5mac رابط کاربری اپلیکیشن‌های اپل موزیک و اپل تی وی مشخص شده است که کاربران از طریق آن‌ها امکان دسترسی به موسیقی‌ها و محتوای ویدیویی ارائه شده در سرویس اختصاصی این شرکت را دارند. اپل تصمیم دارد تا در توسعه مک او اس جدید اقدام به ارائه امکان پخش محتوای صوتی از طریق سرویس اپل موزیک کنند و از آن طریق اپلیکیشن آیتونز را از این سیستم عامل حذف کند یا کاربری آن را نسبت به گذشته تغییر دهد.

بررسی‌های انجام شده از این اسکرین شات حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه نسخه جدید سیستم عامل مک او اس تصمیم دارد تا کاربری دستگاه‌های مک برای استفاده از سرویس‌های دیجیتالی را تغییر دهد. تا پیش از این نرم افزار آیتونز به عنوان یک ابزار همه کاره به کاربران امکان اتصال و بک آپ گرفتن از اطلاعات کاربران را در کنار امکان خرید دیجیتالی محتوای صوتی و تصویری را می‌داد. اما حالا شرکت اپل تصمیم گرفته تا در توسعه و عرضه نسخه جدید مک او اس این امکان را حذف کرده و به جای آن اقدام به توسعه و عرضه اپلیکیشن‌های جداگانه برای کاربران کند. بر اساس شایعات اپل موزیک قرار است به عنوان نسخه جایگزین آیتونز از کدهای اصلی و اساسی آیتونز استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373