لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان به دنبال ساخت آیفون تاشو است

اپل همچنان به دنبال ساخت آیفون تاشو است

 شرکت مدت‌ها است که همانند دو رقیب بزرگش نظیر هواوی و سامسونگ به دنبال توسعه و عرضه یک تلفن هوشمند تاشو است و شایعات بسیاری در مورد این محصول آماده انتشار شده است.

در این میان، بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل به تازگی پتنت‌های جدیدی را برای توسعه و عرضه آیفون تاشو به ثبت رسانده است.. در این پتنت که در ژانویه 2018 به ثبت رسیده است شرکت اپل توضیحاتی در مورد یک تلفن هوشمند تاشو با قابلیت اتصال به سیستم ارتباطی 5G را داده است. در این پتنت اپل ایده‌های نوینی را برای ساخت یک نمایشگر تاشو را ارائه داده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند به صورت ویژه و کاملاً خاص به دو بخش مجزا تقسیم شود و امکان استفاده با یک دست را فراهم آورد.

این پتنت نشان می‌دهد که شرکت اپل نزدیک به یک سال پیش از تلاش هواوی و سامسونگ برای عرضه تلفن‌های هوشمند تاشو اقدام به توسعه و بررسی امکانات لازم برای ساخت این محصولات را کرده است با این حال این شرکت به دلیل محدودیت‌های ویژه و عدم امکان ارائه محصولات با کیفیت تصمیم به معرفی و عرضه زود هنگام این محصولات در بازار جهانی نگرفته است. بررسی‌های دیگر حاکی از آن است که شرکت اپل از همین حالا اقدام به راه اندازی امکاناتی ویژه برای کاربران کرده است و در آینده تصمیم دارد تا از یک آیفون تاشو در بازار جهانی رونمایی کند.

بر اساس گفته اپل در این پتنت آیفون تاشو قرار است با سیستم ارتباطی 5G آماده عرضه به بازار شود. با توجه به این مسئله شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون تا شو را در سال 2020 آماده عرضه به بازار کند؛ چرا که این شرکت فرایند تولید و عرضه محصولات مبتنی بر 5G را در سال آینده شروع می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373