لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر فاش کردن اطلاعات کاربران اپل موزیک به دادگاه رفت

اپل به خاطر فاش کردن اطلاعات کاربران اپل موزیک به دادگاه رفت

 شرکت اپل اخیراً با یک پرونده حقوقی مواجه شده است که طی آن برخی از شاکیان به خاطر فاش کردن اطلاعات اپل موزیک اقدام به افتتاح پرونده قانونی کرده‌اند.

تا پیش از این و مشخصاً از سال 2017 شرکت اپل اقدام به ساخت و ارائه پنل هنرمندان به کاربران کرده بود که از آن طریق هنرمندان می‌توانستند آمار موسیقی‌های پخش شده خود را از طرف کاربران مشاهده کنند و بر آن اساس اقدام به ارائه محتوای ویژه و بهینه‌تر به کاربران کنند. اما حالا یک پرونده قانونی علیه اپل در دادگاه رودآیلند میشیگان به ثبت رسیده است که طی آن شاکیان به خاطر اشتراک گذاری فعالیت آن‌ها با هنرمندان ابراز نارضایتی کرده‌اند.

بر اساس ادعای ارائه شده در این پرونده قانونی شرکت اپل با ارائه این محتوا باعث نقض قوانین حریم خصوصی کاربران شده است و به همین دلیل درخواست کرده‌اند تا شرکت اپل این فرایند را متوقف کرده و از ارائه آن‌ها به هنرمندان خودداری کند. مجله واریتی که در زمینه محتوای هنری و نظیر فیلم و موسیقی فعالیت می‌کند، به تازگی در گزارش خود اعلام کرده که اطلاعات ذخیره شده کاربران در فریم ورک آیتونز می‌تواند توسط شرکت‌های مالی مختلف و استودیوهای پخش موسیقی مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل ممکن است علاوه بر نقض حریم خصوصی کاربران باعث ایجاد مشکلاتی ویژه برای هنرمندان تازه کار شود.

علاوه بر این اپلیکیشن‌های متفرقه ارائه شده در دستگاه‌های شرکت اپل امکان دسترسی به اطلاعات یاد شده را دارند و از آن طریق می‌توانند از اطلاعات شخصی کاربران در زمینه گوش کردن به موسیقی‌های مختلف و محتوای ویژه رسانه‌ای فعالیت‌های غیرمنصفانه‌ای را در زمینه‌های مختلف انجام دهند. بررسی‌ها حاکی از ان است که این اقدام تنها توسط شرکت اپل انجام نمی‌شود بلکه شرکت‌هایی نظیر نتفلیکس نیز محتوای ارائه شده به کاربران خود را مورد آنالیز قرار می‌دهند و آن‌ها را به موسسه‌های تبلیغاتی هوشمند می‌فروشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420