لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس 12.4 به صورت عمومی عرضه شد

سومین بتای آی او اس 12.4 به صورت عمومی عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش و مشخصاً از شب گذشته اقدام به توسعه و عرضه سومین بتای آی او اس 12.4 برای عموم کاربران آماده عرضه کرده است.

این نسخه در دو حالت جداگانه برای کاربران عادی و توسعه دهندگان آماده عرضه شده است. توسعه دهندگانی که اکانت 99 دلاری شرکت اپل را دریافت کرده‌اند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش مرکز توسعه دهندگان یا همان Developer Center اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید آی او اس 12.4 به همراه کیت توسعه دهندگان آن کنند و از آن طریق اقدام به بررسی اپلیکیشن‌های توسعه داده خود برای آی او اس در این نسخه کنند.

علاوه بر این کاربران عادی می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت اپل و با وارد کردن اپل آیدی خود در بخش تست کنندگان نسخه بتای محصولات نرم افزاری شرکت اپل عضو شده و از قابلیت‌های این نسخه جدید استفاده کنند. گفتنی است که استفاده از این نسخه به‌منزله آن است که کاربران ممکن است باگ‌های نرم افزاری مختلفی مواجه شوند و به همین دلیل به آن‌ها توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آن تا هفته‌های آینده صبر کنند.

گفتنی است که اپل در توسعه و عرضه این نسخه از سیستم عامل آی او اس هیچ تغییر قابل توجهی را اعمال نکرده است و تنها به بهبود و رفع برخی از باگ‌های شناخته شده دست زده است. عمده تمرکز اپل در توسعه و عرضه این نسخه از سیستم عامل همراه آی او اس روی بهبود رابط کاربری اپل کارت یا همان کارت اعتباری شرکت اپل است که به تازگی به سرویس Apple Pay متصل شده است و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این نسخه صبر کنند.

گفتنی است که این نسخه آخرین زیر شاخه از آی او اس 12 خواهد بود که پیش از عرضه آی او اس 13 آماده عرضه به عموم کاربران خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373