لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد تاچ 7 با پردازنده A10 و قیمت 199 دلار معرفی شد

آیپاد تاچ 7 با پردازنده A10 و قیمت 199 دلار معرفی شد

 شرکت اپل شب گذشته در وب سایت رسمی خود از آیپاد تاچ نسل آیپاد تاچ 7 با سخت افزارهای بهینه شده تر رونمایی کرد.

آیپاد تاچ 7 دارای پردازنده A10 Fusion به همراه ذخیره سازی 256 گیگابایت آماده عرضه شده است.

اپل در طراحی آیپاد تاچ 7 از همان ظاهر نسل ششم دستگاه‌های پخش محتوای صوتی و تصویری همراه خود استفاده کرده است و آن را به همراه یک نمایشگر 4 اینچی و دکمه هوم بدون تاچ آیدی آماده عرضه به بازار کرده است. این محصول برخلاف تلفن‌های هوشمند آیفون دارای جک 3.5 میلی متری است و هیچ تغییر ظاهری در مقایسه با نسل قبلی خود ندارد.

این محصول ضخامت 6.1 میلی متری به همراه 3.1 اونس وزن دارد. آیپاد تاچ 7 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی است و می‌تواند برای 40 ساعت به صورت مداوم موسیقی‌های مختلف را پخش کند.

اپل در معرفی این محصول اعلام کرده که استفاده پردازنده A10 Fusion باعث می‌شود تا آیپاد تاچ از لحاظ قدرت پردازشی تا دو برابر نسبت به نسخه پیشین قدرتمند باشد و کاربران بتوانند با سرعت بهینه‌تر از دستگاه خود برای پخش موسیقی، مشاهده فایل‌های ویدیویی و وب گردی استفاده کنند. اپل اعلام کرده که این محصول قدرتی معادل با آیفون 7 دارد با این تفاوت که از توانایی‌های ارتباطی تلفن‌های همراه پشتیبانی نمی‌کند.

گرگ جوزیک مدیر بخش بازاریابی محصولات شرکت اپل در توضیح این محصول اعلام کرده که اپل تلاش کرده که تا ارزان قیمت‌ترین دستگاه مبتنی بر سیستم عامل آی او اس را با بهترین بازدهی ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه از فیس تایم گروهی، واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند و تنها 199 دلار قیمت دارد. این محصول بسیار سبک است و طراحی آن همیشه برای اجرای بازی‌های همراه و پخش موسیقی و کارهای دیگر مناسب بوده است.

گفتنی است که شرکت اپل بر اساس سیاست اخیر خود، آیپاد تاچ 7 را همانند دیگر محصولات خود در وب سایت رونمایی کرده است و رویداد فیزیکی برای آن برگزار نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420