لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس یوبی سافت پس به زودی رونمایی می‌شود

سرویس یوبی سافت پس به زودی رونمایی می‌شود

 شرکت یوبی سافت احتمالاً تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2019 از سرویس پخش بازی اختصاصی خود با عنوان Ubisoft Pass رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط کاربری با عنوان VG247 شرکت یوبی سافت تصمیم دارد تا در جریان رویداد ماه آینده خود از سرویس پخش محتوای آنلاین خود رونمایی کند. این سرویس که با عنوان یوبی سافت پس شناخته شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت مستقیم بازی‌های آنلاین را از طریق خود یوبی سافت و بدون واسطه در کامپیوترهای شخصی دریافت کنند یا اقدام به نصب اپلیکیشن آن روی کنسول‌های بازی خانگی کنند.

یوبی سافت با توسعه سرویس پخش یوبی سافت پس تصمیم دارد تا امکان نصب بازی‌ها را به صورت اختصاصی به کاربران ارائه دهد و با سرویس‌هایی نظیر اپیک گیمز استور و استیم رقابت کند.

موج اخیر به راه افتاده در دنیای بازی‌های دیجیتالی باعث شده تا عصر امروزی بازی‌های ویدیویی مختص سرویس‌های دیجیتالی عرضه و پخش محتوای آنلاین باشد. این سرویس‌ها معمولاً با استفاده از پردازش‌های ابری ارائه شده توسط مایکروسافت و گوگل امکانات ویژه‌ای را برای اجرای بازی‌ها به صورت اختصاصی به کاربران دستگاه‌های مختلف می‌دهند.

یوبی سافت ممکن است در آینده این سرویس را برای کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و اندروید ارائه دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این سرویس به صورت فریمیوم در اختیار کاربران قرار می‌گرید که به این معنا است که کاربران می‌توانند بازی‌ها را به صورت رایگان در دستگاه خود اجرا کنند با این حال برای دریافت خدمات بیشتر مستلزم خرید شارژ و اکانت اختصاصی برای اجرای بازی‌ها هستند. گفتنی است که یوبی سافت احتمالاً پس از عرضه این سرویس اقدام به ارائه گیفت کارت اختصاصی به کاربران خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420