لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون و مک احتمالاً در اندونزی انجام می‌شود

تولید آیفون و مک احتمالاً در اندونزی انجام می‌شود

 یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های فعال در حوزه تولید انبوه محصولات اپل تصمیم دارد تا کارخانه خود را به اندونزی انتقال دهد. کارخانه پگاترون به عنوان مهم‌ترین تولید کننده کامپیوترهای مک و برخی از مدل‌های آیفون قرار است به خاطر جنگ تجاری آمریکا و چین به کشور دیگری مهاجرت کند.

بر اساس گزارش جدید رویترز کارخانه پگاترون که دومین تولید کننده بزرگ محصولات شرکت اپل به‌حساب میاید تصمیم دارد تا در آینده نزدیک خط تولید محصولات خود را به اندونزی انتقال دهد. پگاترون تولید کننده اصلی کامپیوترهای مک، آیپدها و برخی از مدل‌های آیفون‌ها است که به تازگی و به دلیل جنگ تجاری میان آمریکا و چین تصمیم گرفته از کشور چین خارج شود و به کشور دیگری مهاجرت کند.

خبرگزاری دیجیتایمز در گزارش جداگانه‌ای ضمن تائید ادعای رویترز، اعلام کرده که پگاترون قرار است از ماه ژوئن سال جاری میلادی فرایند تولید و عرضه آیپدها و مک بوک‌ها را در اندونزی آغاز کند. تا با مشکلات مربوط به افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه‌های مالیاتی مواجه نشود.

علاوه بر پگاترون بسیاری از شرکت‌های فعال در زنجیره تأمین محصولات شرکت اپل تصمیم گرفته‌اند تا از چین خارج شوند تا با مشکلاتی که اخیراً به خاطر جنگ تجاری آمریکا و چین به وجود آمده مواجه نشوند.

بر این میان، دولت آمریکا اعلام کرده که تمام شرکت‌های آمریکایی برای واردات محصولات خود که در چین تولید می‌شوند باید بیست و پنج درصد تعرفه مالیاتی بیشتری را بپردازند که این مسئله ممکن است باعث افزایش قیمت این محصولات داخل کشور آمریکا و حتی در سراسر دنیا شود. محدودیت‌های اخیر ایجاد شده برای شرکت اپل راهی جز انتقال خط تولید برخی از محصولات خود به کشورهای خارج از مرزهای چین را باقی نگذاشته است و اپل به احتمال زیاد محصولات جدید خود را در کشورهای جدید آماده تولید و عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420