لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دلیل حذف 3D Touch از آیفون 2019 مشخص شد

دلیل حذف 3D Touch از آیفون 2019 مشخص شد

 شب گذشته گزارش‌هایی از وب سایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شد که حاکی از حذف 3D Touch از نمایشگر به کار رفته در تمام مدل‌های آیفون 2019 بود و حالا مجله اینترنتی فوربس در مورد دلیل این مسئله توضیح داده است.

فوربس ادعا کرده که شرکت اپل به دلیل تلاش برای عرضه امکان تاچ آیدی تمام صفحه در آیفون‌های جدید تصمیم دارد تا رابط جدیدی را روی پنل نمایشگر تاچ آیفون 2019 به کار ببرد که این مسئله باعث می‌شود تا شرکت اپل مجبور به حذف رابط 3D Touch از دستگاه‌های جدید خود شود.

بر این اساس، شرکت اپل در سال 2019 تصمیم دارد تا از تاچ آیدی تمام صفحه در دستگاه‌های خود استفاده کند که تعبیه هر دو سنسور به صورت هم‌زمان را در نمایشگرها غیرممکن می‌کند. بر این اساس آیفون‌های 2019 به احتمال زیاد در کنار سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی مجهز به سیستم تاچ آیدی نیز خواهد بود.

ارائه این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران تنها با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگر آیفون‌های 2019 قفل تلفن‌های هوشمند خود را باز کنند و دیگر لزوماً به فیس آیدی محدود نباشند. فیس آیدی در بسیاری از موارد نظیر استفاده هم‌زمان چند نفر از یک تلفن هوشمند و ارائه امکان باز کردن قفل گوشی به افراد مورد اعتماد به مشکل و محدودیت مواجه بود. اپل حتی در توسعه آی او اس 12 و ارائه امکان ثبت دو صورت روی فیس آیدی با مشکلات متعددی مواجه بود که در نهایت مجبور شده تا تاچ ایدی را نیز به کاربران ارائه دهد.

بر اساس گزارش فوربس کاربران آیفون‌های جدید می‌توانند تا 5 انگشت را برای احراز هویت در دستگاه خود تعیین کنند و از آن‌ها برای باز کردن دستگاه با استفاده از تاچ آیدی تمام صفحه استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420