لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مؤسس هواوی: با تحریم اپل در چین مخالف هستم

مؤسس هواوی: با تحریم اپل در چین مخالف هستم

پس از مشخص شدن تصمیم دولت آمریکا برای تحریم هواوی توسط شرکت‌های آمریکایی، بسیاری از فعالان خوزه فناوری در چین پیشنهاد تحریم محصولات اپل را در این کشور دادند که با مخالفت شدید مؤسس شرکت هواوی مواجه شده است.

مؤسس هواوی در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرده که در صورت تحریم محصولات اپل در چین دست به اعتراض میزند. 

​​این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد و اگر رخ دهد من اولین کسی خواهم بود که علیه آن دست به اعتراض می‌زنم. اپل بزرگ‌ترین کمپانی فعال در زمینه فناوری است. اگر اپل وجود نداشت، موبایل‌ها هرگز به اینترنت متصل نمی‌شدند. این اپل بود که دنیای فناوری را به ما نشان داد و اگر این شرکت وجود نداشت ما زیبایی این دنیا را نمی‌دیدیم. اپل برای من همانند یک معلم بوده است که همیشه از آن درس‌های بزرگی کسب کرده‌ام. من به عنوان شاگرد اپل چرا باید علیه معلم خودم ایستادگی کنم؟ من هرگز با این کار موافق نیستم.

مؤسس هواوی

 ادعای هواوی در حالی مطرح شده است که بررسی‌های موسسه تحلیلی Goldman Sachs حاکی از آن است که در صورت تحریم اپل در بازار چین یک سوم از درآمد شرکت اپل کاهش پیدا می‌کند و این شرکت با مشکلات بزرگی مواجه می‌شود. در این میان، ادعای شرکت هواوی حاکی از آن است که این شرکت همچنان از صنایعی که اپل در چین برای اسمبل و تولید محصولات خود در این کشور دارد، حمایت می‌کند و موج منفی ایجاد شده برای مقابله به‌مثل چین با اقدامات دولت آمریکا مخالف است.

بر اساس قانون تصویب شده توسط دولت آمریکا شرکت‌های آمریکایی تا 3 ماه دیگر فرصت دارند تا روابط خود را با شرکت هواوی قطع کنند و دیگر محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را به این شرکت نفروشند که طی آن گوگل امکان آپدیت نرم افزاری محصولات هواوی را نخواهد داشت. با این حال مؤسس هواوی با مقابله به‌مثل علیه شرکت اپل موافق نیست. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420