لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 امکان اتصال به دو دستگاه بلوتوثی به صورت هم‌زمان را دارد

آیفون 11 امکان اتصال به دو دستگاه بلوتوثی به صورت هم‌زمان را دارد

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید آیفون 11 تصمیم دارد تا امکان اتصال دو دستگاه صوتی بلوتوثی به صورت هم‌زمان را فراهم آورد. 

وب‌سایت Mac Otakara به تازگی در گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل در تولید آیفون 11 تصمیم دارد تا امکان اتصال دو هندزفری یا اسپیکر را از طریق سیستم ارتباطی بلوتوث به کاربران ارائه دهد. اپل برای رقابت با محصولات مهم شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا این قابلیت را به کاربران ارائه دهد و از همین حالا سفارش توسعه و ارائه این قابلیت را به شرکت‌های عضو زنجیره تأمین خود ارائه داده است.

بر این اساس در صورت ارائه این قابلیت در آیفون 11 کاربران می‌توانند دو دستگاه بلوتوثی را به صورت هم‌زمان به یک دیگر متصل کنند و از آن طریق محتوای صوتی را به صورت هوشمندانه‌تر و از طریق ابزارهای بی‌سیم اجرا و پخش کنند. وب‌سایت ژاپنی یاد شده همچنین ادعا کرده که این سیستم ارتباطی آیفون 11 امکان تشخیص موقعیت مکانی از طریق جی پی اس را دارد و می‌تواند با ورود به اتومبیل‌های هوشمند جدید به صورت مستقیم و بدون حذف ارتباط با هندزفری کاربر، به سیستم پخش بلوتوث اتومبیل متصل شود.

این قابلیت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت ورود به خانه یا اتاقی مشخص از طریق جی پی اس موقعیت مکانی را تشخیص داده و به صورت هوشمند و خودکار به اسپیکرهای بلوتوثی قرار گرفته در خانه متصل شود. شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا به منظور ارائه این قابلیت اقدام به استفاده از نسل پنجم سیستم ارتباطی بلوتوث در دستگاه‌های خود کنند.

گفتنی است که اپل در سپتامبر سال جاری میلادی تصمیم به معرفی و عرضه سه مدل آیفون جدید شامل آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون XIR دارد. البته باید به یاد داشت که نام‌های انتخابی این محصولات در حال حاضر بر اساس حدس و گمان‌ها انتخاب شده و احتمالاً این نام‌ها در آینده تغییر خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373