لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی جدید از آی او اس 13 منتشر شدند

تصاویر مفهومی جدید از آی او اس 13 منتشر شدند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 از آی او اس 13 در کنار دیگر محصولات خود رونمایی کند.

بر اساس تصاویر مفهومی جدید منتشر شده شرکت اپل قصد دارد تا در توسعه و عرضه این نسخه از سیستم عامل همراه خود از امکاناتی برای اتصال آسان‌تر آیفون‌ها و آیپدها به کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل مک او اس رونمایی کند. علاوه بر این یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظاری که کاربران محصولات شرکت اپل درخواست عرضه آن‌ها را داشته‌اند به عرضه و توسعه حالت تاریک در رابط کاربری سیستم عامل مک او اس مربوط می‌شود.

این تصاویر مفهومی بر اساس بررسی‌ها و شایعات منتشر شده توسط Gui Rambo طراحی شده است. او تا پیش از این با بررسی نسخه‌های بتای آی او اس بسیاری از امکانات ویژه ارائه شده در نسخه‌ آینده این سیستم عامل را منتشر کرده بود. بر این اساس تصاویر ارائه شده از آی او اس 13 حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا امسال تمرکز بیشتری روی توسعه و عرضه قابلیت‌های جدید در آیپدها داشته باشد و بسیاری از تغییرات اعمال شده در این نسخه برای آیفون‌ها آماده عرضه نمی‌شود.

قابلیت درگ اند دراپ و استفاده از ماوس از جمله مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که قرار است از طریق آی او اس 13 به کاربران آیپدهای جدید ارائه شود. اپل در توسعه آی او اس 13 تلاش کرده تا قابلیت‌های ارائه شده در آیپدهای جدید را مشابه با دستگاه‌های دسکتاپ توسعه دهد تا کاربران بدون هیچ محدودیتی بتوانند از دستگاه‌های همراه و فوق سبک خود به صورت بهینه‌تر استفاده کنند.

گفتنی است که آی او اس 13 در جریان رویداد سیزدهم خرداد رونمایی و در پاییز امسال آماده عرضه به عموم کاربران می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420