لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ایکس کلاود رسماً وارد بازار کنسول‌های بازی شد

پروژه ایکس کلاود رسماً وارد بازار کنسول‌های بازی شد

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تمامی بازی‌های ارائه شده برای کنسول بازی ایکس باکس وان را مبتنی بر سیستم پردازش ابری ایکس کلاود آماده عرضه کند.

بر این اساس مشخص شده است که شرکت مایکروسافت نزدیک به سه هزار و پانصد عنوان بازی مختلف ارائه شده برای سرویس بازی ایکس باکس لایو را آماده برای اجرا در پروژه ایکس کلاود کرده است و به‌زودی آن‌ها را آماده اجرا در دستگاه‌های مختلف قابل پشتیبانی از این سرویس می‌کند. این بازی‌ها با ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 سازگار هستند و قرار است به عنوان گونه‌ای ویژه و خاص از سیستم پردازش ابری آماده عرضه شوند.

ایکس کلاود سرویس ویژه پردازش ابری شرکت مایکروسافت است که بر اساس پروژه آژور آماده توسعه و عرضه شده است و باعث می‌شود تا بازدهی بازی‌ها برای اجرای آنلاین بهینه سازی شوند و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر در میان دستگاه‌های مختلف بازی‌ها را اجرا کنند. بررسی‌های دیگر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان اجرای سرویس ایکس باکس لایو را روی کامپیوترها و دستگاه‌های پلتفرم‌های دیگر نیز آماده عرضه کند.

بر این اساس پروژه ایکس کلاود در آینده به کاربران ایکس باکس وان، تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و آی او اس، کامپیوترهای ویندوزی و برخی دیگر از کنسول‌های بازی نظیر نینتندو سوئیچ امکان اجرای بازی‌ها به صورت بهینه و ویژه را ارائه دهد. گفتنی است که این سرویس پردازش ابری باعث می‌شود تا کاربران نیازی به خرید گیفت کارت‌های سرویس‌های متعدد نداشته باشند و با خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو بازی‌ها را در شبکه اختصاصی اجرای بازی‌های مایکروسافت اجرا کنند. هر چند که شرکت مایکروسافت احتمالاً برای عرضه این سرویس در اندروید و آی او اس و نینتندو سوئیچ باید کمیسیون مشخصی را به شرکت‌های سازنده این محصولات ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420