لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یازده مدل آیفون جدید در دیتابیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رسیدند

یازده مدل آیفون جدید در دیتابیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رسیدند

شرکت اپل همانند گذشته اقدام به ثبت آیفون‌های جدید خود چند ماه پیش از زمان رونمایی از این محصولات در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است.

بر این اساس شماره مدل‌های A2111, A2160, A2161, A2215, A2216, A2217, A2218, A2219, A2220, A2221 و A2223 در دیتابیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا را به ثبت رسانده است. اطلاعات یاد شده اولین بار توسط وب سایت هندی MySmartPrice منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که اپل تمامی مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند خود را به ثبت رسانده است.

بر اساس قانون کمیسیون اقتصادی اوراسیا شرکت‌های فناوری نظیر اپل باید پیش از آغاز فروش محصولات خود در کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه اطلاعات آن‌ها را در دیتابیس این کمیسیون به ثبت برسانند. شرکت اپل همیشه چند ماه پیش از معرفی و رونمایی از محصولات جدید خود اطلاعات و شماره مدل این محصولات را در سامانه این کمیسیون قرار داده است.

بر اساس شایعات، شرکت اپل تصمیم دارد تا سه مدل تلفن هوشمند در ظرفیت‌ها و رنگ‌های مختلف را در سپتامبر سال 2019 میلادی آماده رونمایی کند که اطلاعات اخیر نشان دهنده آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در مجموع یازده دستگاه در رنگ‌ها و ظرفیت‌های گوناگون را آماده تولید و عرضه به بازار کند.

اپل به احتمال زیاد نسخه‌های پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند خود را با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 مکس رونمایی می‌کند و یک نسخه را به عنوان مدل میان رده و جدید آیفون ایکس آر آماده عرضه به بازار می‌کند. تمامی مدل نامبرهای یاد شده در لیست کمیسیون اقتصادی اوراسیا نشان دهنده آن است که شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید انبوه تلفن‌های هوشمند خود را آغاز کرده است و قرار است به‌زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420