لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر اولد مک بوک 16 اینچ توسط شرکت سامسونگ تولید می‌شود

نمایشگر اولد مک بوک 16 اینچ توسط شرکت سامسونگ تولید می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در زمینه تولید و عرضه مک بوک 16 اینچ از نمایشگرهای اولد استفاده کند و وظیفه تولید انبوه این قطعات را به شرکت کره‌ای سامسونگ واگذار کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط موسسه Elec شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی دست کم یک مدل از مک بوک‌های خود را با سایز 16 اینچ و نمایشگر اولد آماده عرضه به بازار کند. تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل اعلام کرده بود که اپل در بازه زمانی میان سال 2019 تا 2020 مک بوک 16 اینچ را آماده عرضه به بازار کند. این مک بوک قرار است با سایز 16 و 16.5 اینچ آماده عرضه می‌شود و اپل تصمیم دارد تا طراحی لپ تاپ‌های خود را به طور کامل تغییر دهد.

تا پیش از این اپل در جریان سال 2016 میلادی اقدام به تغییر طراحی مک بوک‌های خود داده بود و در آن‌ها علاوه بر اضافه کردن درگاه یو اس بی تایپ سی به جای کیبوردهای داخلی از کیبوردهای پروانه‌ای و نوار ابزار لمسی تاچ بار نیز رونمایی کرده بود. در این میان این شرکت تصمیم دارد تا 4 یا 5 سال پس از معرفی و عرضه این مک بوک‌های جدید، اقدام به عرضه مک بوک‌های جدید با طراحی کاملاً جدید و متفاوت کند.

یکی از شایعات مطرح شده حاکی از آن است که اپل در جریان کنفرانس WWDC 2019 اقدام به معرفی و رونمایی از مک بوک جدید خود می‌کند با این حال رفتارهای اخیر شرکت اپل نشان دهنده آن است که محصولات جدیدی سخت افزاری این کمپانی به صورت اختصاصی و حضوری در جریان رویدادها آماده معرفی نمی‌شوند و اپل به معرفی آن‌ها در وب سایت رسمی خود از آن‌ها رونمایی می‌کند. گفتنی است که زمان معرفی و عرضه مک بوک 16 اینچ هنوز مشخص نیست و به همین دلیل نمی‌توان به شایعات اخیر اعتماد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373