لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس بازی گوگل در تابستان امسال آماده رونمایی و عرضه می‌شود

سرویس بازی گوگل در تابستان امسال آماده رونمایی و عرضه می‌شود

 شرکت گوگل تصمیم دارد تا در تابستان سال جاری میلادی از سرویس اجرای بازی آنلاین خود در پلتفرم‌های اختصاصی و متفرقه خود رونمایی کند.

بر اساس گزارش‌ها و اطلاعاتی که از منابع رسمی شرکت گوگل منتشر شده، این کمپانی تصمیم دارد تا در تابستان امسال و در جریان کنفرانسی اختصاصی در جریان نمایشگاه E3 2019 از سرویس پخش بازی خود رونمایی کند. بررسی‌ها حاکی از آن است که سرویس بازی گوگل به صورت اختصاصی قرار است امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار دهد و گوگل قصد دارد تا با ارائه این سرویس با شرکت اپل و سرویس اختصاصی این شرکت یعنی اپل آرکید رقابت کند.

باوجود این که شرکت گوگل در اکانت رسمی توییتر خود در مورد حضور چنین سرویسی در آینده سخن به میان آورده است؛ اما هنوز معلوم نیست که شرکت گوگل تصمیم دارد تا این سرویس را چه زمانی و برای کدام یک از دستگاه‌های همراه آماده عرضه کند.

علاوه بر این، برخی از تحلیلگران بر این ادعا هستند که شرکت گوگل تصمیم دارد تا دستگاه‌های سخت افزاری اختصاصی را برای این سرویس بازی آماده عرضه کند که دست کم تصاویری از یک دسته بازی آن منتشر شده است. این تصاویر نشان دهنده یک دسته بازی هستند که به احتمال زیاد برای اتصال به گوشی‌ها هوشمند و کامپیوترهای شخصی مناسب خواهد بود. علاوه بر این، گوگل احتمالاً از یک کنسول بازی اختصاصی نیز رونمایی می‌کند و رسماً وارد رقابت بازار کنسول‌های بازی خانگی با شرکت‌های بزرگی نظیر مایکروسافت، سونی و نینتندو می‌شود. در این میان شرکت اپل تصمیم دارد تا با بهینه سازی ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی به همراه سرویس پخش اپل آرکید فرایند تولید این محصول را همانند کنسول بازی آماده عرضه به بازار کند. با این حال ممکن است این اتفاق برای کروم کست و نسخه‌های آتی این دانگل‌های دیجیتالی و ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید و دیگر سیستم عامل‌های لینوکسی ادامه پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420