لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.3.1 احتمالاً مشکل نمایش نام اپراتور در آیفون‌ها را برطرف می‌کند

آی او اس 12.3.1 احتمالاً مشکل نمایش نام اپراتور در آیفون‌ها را برطرف می‌کند

 شرکت اپل به‌تازگی اقدام به عرضه آی او اس 12.3.1 کرده است که باعث رفع بسیاری از باگ‌های نرم افزاری ایجاد شده در دستگاه‌های همراه آیفون می‌شود که یکی از آن‌ها ممکن است مربوط به نمایش نام اپراتور در آیفون‌ها باشد.

اپل در لاگ تغییرات این نسخه از سیستم عامل همراه خود اعلام کرده که بسیاری از مشکلات مربوط به اتصال شبکه ال تی ای برطرف شده است. اپل از زمان عرضه آی او اس 12.2 برای آیفون‌ها کاربران برخی از کشورها را با مشکلات نرم افزاری خاصی مواجه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به نمایش نام اپراتور در آیفون‌ها می‌شود. کاربران گزارش‌هایی مبنی بر نمایش تعدادی از اعداد را به‌جای نام اپراتور ایرانسل، همراه اول یا رایتل داده‌اند که به صورت مشخص به یکی از باگ‌های آی او اس 12.2 و 12.3 مربوط می‌شود اپل حتی پس از عرضه آپدیت آی او اس 12.3 نتوانست مشکل یاد شده را برطرف کند.

با این حال این شرکت در توسعه آی او اس 12.3.1 اعلام کرده بسیاری از باگ‌ها مشکلات نرم افزاری مربوط به ارتباط ال تی ای را در آی او اس 12.3.1 برطرف کرده است. در لاگ تغییرات این نسخه اپل هیچ اطلاعاتی در مورد رفع مشکل نمایش شماره اپراتور نداده است باید این حال اعلام کرده که تعدادی از مشکلات نظیر امکان برقراری تماس صوتی از طریق VoLTE و دریافت پیام‌ها از طرف مخاطبین با شماره تلفن Unknown برطرف شده است. علاوه بر موارد فوق اپل توانسته یکی باگ‌های مربوط به نمایش لینک‌ها در پیام‌ها را برطرف کند.

با این وجود احتمال آن می‌رود که شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 12.3.1 اقدام به برطرف سازی مشکل نمایش اپراتور کرده است و به احتمال زیاد کاربران ایرانی دیگر با مشکل یاد شده برای اتصال به شبکه همراه مواجه نباشند.

در صورتی که تا پیش از این با این مشکل مواجه بوده‌اید و حالا آی او اس 12.3.1 را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده‌اید می‌توانید در بخش نظرات نتیجه نصب این نسخه را ثبت کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420