لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مواد به کار رفته در ساخت کیبورد مک بوک پرو 2019 تغییر کرده است

مواد به کار رفته در ساخت کیبورد مک بوک پرو 2019 تغییر کرده است

بررسی‌های وب سایت آی فیکس ایت از کیبورد مک بوک پرو 2019 حاکی از آن است که اپل مواد به کار رفته در این لپ تاپ قدرتمند را افزایش داده است.

وب سایت آی فیکس ایت طبق رسم همیشگی خود پس از معرفی نسخهجدید مک بوک پرو 2019 اقدام به بازگشایی این محصول نحوه طراحی داخلی آن کرده است. بر اساس این بررسی‌ها شرکت اپل اقدام به تغییر برخی از متریال به کاررفته در کلیدها و کاورهای آن انجام داده است که باعث افزایش مقاومت و کاهش احتمال خرابی این محصولات می‌شود.

اپل در تولید و طراحی کیبورد مک بوک پرو 2019 اقدام به استفاده از روش‌هایی ویژه برای رفع مشکلات مربوط به خرابی دستگاه‌ها کرده است و یک کاور سیلیکونی قدرتمندتر با درصد نفوذ بسیار پایین‌تر را در زیر آن قرار داده است تا کیبوردهای طراحی شده در دستگاه‌های جدید با مشکلات پیشین مواجه نشوند.

در بررسی‌های آی فیکس ایت همچنین مشخص شده است که تغییرات یاد شده شامل مواد جدیدی می‌شود که از لحاظ علمی دارای مقاومت و پایداری بیشتری هستند و در استفاده طولانی مدت دچار استهلاک و خرابی نمی‌شوند. این مواد شامل پلیمری خاص می‌شوند که از لحاظ قدرت و بازدهی بسیار بهتر از لایه‌های سیلیکونی پیشین که در مدل‌های سال 2019 به کار رفته بودند خواهد بود. اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این مک بوک جدید را آماده عرضه در بازار جهانی کند.

مک بوک پر 2019 دارای قدرت پردازشی بسیار بالایی نسبت به نسخه‌های پیشین است و به همین دلیل ممکن است تنها به صورت کاستوم شده و با قیمت بسیار بالاتری از منابع خارجی آماده عرضه به بازار شود. در صورت حقیقت داشتن این مسئله شرکت اپل تنها در صورت ثبت سفارش مشتریان اقدام به فروش و عرضه محصولات یاد شده در بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت