لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتایج بنچ مارک مک بوک پرو 2019 منتشر شد

نتایج بنچ مارک مک بوک پرو 2019 منتشر شد

 شرکت اپل هفته پیش فرایند معرفی نسخه جدید لپ تاپ‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرده و حالا اطلاعات مربوط به نتایج بنچ مارک مک بوک پرو 2019 با پردازنده 8 هسته‌ای با سایز 15 اینچ منتشر شده است.

نتایج بنچ مارک مک بوک پرو 2019 نشان می‌دهد که این محصول قدرتمندترین لپ تاپ تولید شده توسط شرکت اپل است که در تست‌های پردازنده‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز قابل توجهی داشته است. بررسی‌ها حاکی از آن است که پردازنده Core i9 به کار رفته در قدرتمندترین نسخه مک بوک پرو 2019 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به صورت عادی دارای امتیاز 5879 برای پردازش‌های تک هسته‌ای و امتیاز 29184 برای پردازش‌های چند هسته‌ای است. این تست توسط بنچ مارک گیک بنچ منتشر شده است که نشان می‌دهد که اطلاعات یاد شده در تاریخ 23 می 2019 ساعت 3.36 بعد از ظهر به وقت کالیفرنیا در وب سایت این شرکت اضافه شده است.

بر این اساس مشخص شده است که لپ تاپ جدید و حرفه‌ای شرکت اپل از لحاظ توانایی پردازشی و قدرت اجرای برنامه‌های سنگین بسیار قدرتمند است و هیچ محدودیتی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند. بر اساس این بررسی‌ها سرعت پردازش تک هسته‌ای در این پردازش‌ها نزدیک به 10 درصد و سرعت پردازش‌های چند هسته‌ای نزدیک به 29 درصد افزایش داشته است و به‌طور کل بازدهی این دستگاه نسلت به نسخه سال گذشته 40 درصد افزایش قابل توجه داشته است.

اپل نسخه Core i9 این محصول را باقیمت 200 دلار بیشتر آماده عرضه کرده است که دارای 8 هسته پردازشی به همراه فرکانس 2.4 گیگاهرتز می‌شود. اپل این محصول را به‌تازگی آماده معرفی کرده است و به‌زودی آن را آماده عرضه به صورت جهانی در بازار می‌کند. گفتنی است که این لپ تاپ از همین حالا قابل خریداری به صورت آنلاین و مستقیم در اپلیکیشن اپل استور از خود شرکت اپل است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420