لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی تمام صفحه تا سال 2020 به آیفون‌ها اضافه می‌شود

تاچ آیدی تمام صفحه تا سال 2020 به آیفون‌ها اضافه می‌شود

 شایعات اخیر حاکی از آن اس که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در تولید آیفون‌های 2020 قابلیت تاچ آیدی تمام صفحه را به نمایشگر این تلفن‌های هوشمند بیاورد.

بررسی‌های موسسه Barclays حاکی از آن است که مدل‌های جدید آیفون 2020 قرار است به صورت تمام صفحه امکان تشخیص اثر انگشت و احراز هویت کاربران از آن طریق را داشته باشد. این موسسه اعلام کرده که اطلاعاتی از زنجیره تأمین قطعات شرکت اپل پیدا کرده است که اپل سفارش تولید پنل‌های ویژه و خاص با امکان تشخیص اثر انگشت را روی تمامی بخش‌های نمایشگرهای آیفون 2020 را داده است. بر اساس این اطلاعات شرکت اپل تصمیم دارد تا سیستم احراز هویت تاچ آیدی را برای بار دیگر به تلفن‌های هوشمند خود بازگرداند. علاوه بر این، موسسه Barclays اعلام کرده که شرکت اپل تا سال 2020 به طور کامل تاچ سه بعدی یا قابلیت 3D Touch را از آیفون‌ها حذف می‌کند و به جای آن هپتیک تاچ که تا پیش از این در تولید آیفون XR آماده عرضه شده بود را آماده عرضه کرده بود و حالا تصمیم دارد تا با انجام تست‌های مختلف ارائه شده در آیفون‌های میان رده این قابلیت را به تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار آینده خود آماده عرضه کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید آیفون‌های 2019 را در بازه جولای تا اوت سال جاری میلادی را آغاز کند. بر این اساس آیفون‌های 2019 تا سپتامبر یا نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه می‌شوند و پس از آن اپل اقدام به آغاز فرایند طراحی و تولید تلفن‌های هوشمند سال 2020 می‌کند که در آن‌ها فرایند کارکرد تاچ سه بعدی به صورت تمام صفحه و به همراه سیستم هپتیک تاچ را آغاز می‌کند.

گفتنی است که شرکت ال جی قرار است به عنوان یکی از مهم‌ترین تأمین کننده‌های شرکت اپل در تولید و عرضه پنل‌های اولد آیفون‌های 2020 به همراه قابلیت یاد شده همکاری کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420