لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت 9.10 فورتنایت با قابلیت های بیشتر برای حالت بتل رویال آماده عرضه شد

آپدیت 9.10 فورتنایت با قابلیت های بیشتر برای حالت بتل رویال آماده عرضه شد

شرکت اپیک گیمز به تازگی اقدام به عرضه نسخه 9.10 فورتنایت برای کاربران و مخاطبان این بازی پرطرفدار کرده است.

در آپدیت جدید ارائه شده برای کاربران فورتنایت، کاربران می‌توانند به نقطه‌های جدیدی در نقشه اصلی بازی دسترسی داشته باشند که به صورت رندوم و تصادفی میزان مواد اولیه، سلاح‌ها و موارد دیگر را افزایش می‌دهد. در این آپدیت همچنین تغییراتی در حالت رویال بتل ایجاد شده است که باعث بهبود تجربه استفاده و افزایش هیجان بازی می‌شود.

علاوه بر این، حالت جدید مایکل جردن نیز به این بازی اضافه شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند پرش‌های بیشتری نسبت به حالت اولیه داشته باشند. گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این تنها برای برخی از کاربران آماده عرضه شده بود که حالا به صورت عمومی برای تمامی افراد قابل دسترسی است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

گفتنی است که این به روز رسانی همانند آپدیت‌های دیگر ارائه شده از فورتنایت امکان نصب روی نسخه ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ، کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های همراه مبتنی بر اندروید و آی او اس را دارد و کاربران برای اجرای آن در دستگاه‌های مختلف با محدودیت زیادی مواجه نیستند.

فورتنایت تصمیم دارد تا با توسعه و ارائه قابلیت‌های بیشتر در نسخه‌های جدید خود علاوه بر حفظ کاربران فعلی، تعداد بیشتری از کاربران جدید را به خود جلب کند. این بازی در حال حاضر دارای رقیب‌های مهمی در بازار بازی‌های آنلاین انبوه است و به همین دلیل تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت‌های مهم‌تر و بهینه‌تر کاربران بیشتری را برای خود جلب کند و با بازی‌های معروفی نظیر اپکس لجندز و پابجی رقابت کند.

گفتنی است که آپدیت جدید ارائه شده از بازی فورتنایت به صورت کاملاً رایگان آماده عرضه شده است با این حال کاربران می‌توانند برای خرید موارد مختلف ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت کرده و پس از آن با شارژ حساب کاربری خود موارد دیجیتالی ارائه شده در این بازی را برای اکانت خود دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420