لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت تکمیلی مک او اس 10.14.5 برای بهینه سازی مک بوک پرو 2019 آماده عرضه شد

آپدیت تکمیلی مک او اس 10.14.5 برای بهینه سازی مک بوک پرو 2019 آماده عرضه شد

 شرکت اپل تنها یک روز پس از معرفی مک بوک پرو 2019 از طریق وب سایت رسمی خود، فرایند عرضه آپدیت تکمیلی مک او اس 10.14.5 را آغاز کرده است.

در این آپدیت شرکت اپل تلاش کرده تا بسیاری از موارد سخت افزاری ارائه شده در مک بوک پرو 2019 و 2018 را بهینه سازی کند تا کاربران بتوانند با دانلود و نصب آپدیت تکمیلی مک او اس 10.14.5 به صورت بهینه تری از کامپیوترهای شخصی خود استفاده کنند.

این به روز رسانی به صورت عمومی عرضه شده است و تمامی کاربران میتوانند از همین حالا با مراجعه به بخش Software Update اقدام به دانلود و نصب آن روی کامپیوترهای مک کنند. این آپدیت همچنین روی تمامی دستگاه های قابل پشتیبانی از مک او اس موهاوای نصب میشود و محدودیتی برای نصب روی مک بوک پرو 2019 یا آیمک های جدید ندارد.

بر اساس گزارش منتشر شده از طرف شرکت اپل، آپدیت تکمیلی مک او اس 10.14.5 باعث بهبود و رفع مشکلات فریم ویر دستگاه میشود و روند کارکرد تراشه امنیتی T2 را بهینه سازی میکند؛ با این حال این شرکت اعلام کرده که نصب این به روز رسانی روی تمامی دستگاه های مک توصیه میشود و باعث رفع برخی از مشکلات امنیتی میشود.

در این آپدیت همچنین روند کاری سیستم ارتباطی ایرپلی 2 نیز بهبود یافته است تا کاربران بتوانند به صورت سریع تر و بهتر به موسیقی ها، عکس ها و ویدیوها دسترسی داشته باشند و آنها را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون های هوشمند جدید شرکت های مختلف با ارتباط بی سیم اجرا کنند.

علاوه بر موارد یاد شده، بخش اپل نیوز پلاس نیز با تغییرات بسیار کوچکی در زمینه رابط کاربری مواجه شده است که تجربه استفاده از آنها را بهتر میکند. با توجه به توصیه های اپل و وجود مشکلات امنیتی اخیر که برای پردازنده های اینتل به کار رفته در کامپیوترهای مک به وجود آمده، بهتر است که کاربران هر چه سریع تر اقدام به دانلود و نصب آپدیت جدید کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373