لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوت‌نامه کنفرانس WWDC 2019 را منتشر کرد

اپل دعوت‌نامه کنفرانس WWDC 2019 را منتشر کرد

 شرکت اپل تنها دو هفته پیش از برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان یا همان WWDC 2019 را برای رسانه‌ها و خبرنگاران منتشر کرده است.

اپل تصمیم دارد تا در روز سوم ژوئن 2019، معادل 13 خرداد 1398 کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال را برگزار کند. سی‌امین کنفرانس جهانی توسعه دهندگان قرار است همانند سال گذشته در مرکز McEnery واقع در سن خوزه کالیفرنیا آماده برگزاری شود که اپل طی آن از محصولات نرم افزاری جدید خود رونمایی می‌کند. این کنفرانس هر ساله در روزهای نزدیک به تابستان برگزار می‌شود و اپل طی آن از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود نظیر آی او اس، واچ او اس، مک او اس و تی وی او اس رونمایی می‌کند؛ با این حال اپل در برخی از سال‌ها اقدام به معرفی محصولات سخت افزاری نظیر مک بوک‌ها و آیمک‌ها کرده بود. برای مثال اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 اقدام به معرفی سری جدید آیمک‌ها و اسپیکر هوشمند هوم پاد کرده بود. البته با توجه به اینکه اپل از ابتدای سال گذشته تصمیم به تمرکز روی محصولات نرم افزاری گرفت، بعید به نظر می‌رسد که در جریان کنفرانس امسال محصولاتی نظیر آیفون‌ها، مک بوک‌ها یا دیگر محصولات فیزیکی خود را رونمایی نمی‌کند.

عمده تمرکز اپل در جریان این رویداد به احتمال زیاد روی معرفی آی او اس 13، تی وی او اس 13، مک او اس 10.15 و واچ او اس 6 می‌شوند و اپل در روزهای بعدی این کنفرانس برخی از خصوصیات این محصولات را برای توسعه دهندگان و شرکت کنندگان در ورک‌شاپ‌های روزهای آتی کنفرانس رونمایی می‌کند.

با وجود ادعا در مورد عدم معرفی محصولات سخت افزاری برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در جریان این رویداد از نسخه جدید مک پرو رونمایی می‌کند. شایعات اخیر حاکی از آن است که مک پرو قرار است به زودی آماده معرفی و عرضه به بازار شود. با این حال با توجه به فعالیت‌های اخیر اپل ممکن است این محصول در جریان رویداد روز اول کنفرانس معرفی نشده و اپل تنها به معرفی این محصول در وب سایت خود اکتفا می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420