لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن چت استیم برای آی او اس و اندروید آماده عرضه شد

اپلیکیشن چت استیم برای آی او اس و اندروید آماده عرضه شد

 شرکت Valve به عنوان صاحب امتیاز اصلی سرویس اجرای بازی‌های کامپیوتری استیم به تازگی اپلیکیشن چت استیم را آماده عرضه به کاربران ای او اس و اندروید کرده است.

کاربرانی که از طریق سرویس استیم اقدام به اجرای بازی‌های مختلف می‌کنند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش چت استیم اقدام به دانلود و نصب این اپلیکیشن روی دستگاه‌های همراه و تلفن‌های هوشمند خود کنند و با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود اقدام به چت کردن با دیگر کاربران این سرویس کنند.

این سرویس در حال حاضر برای تمام کاربران اندروید و آی او اس از طریق گوگل پلی و اپ استور آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از منابع رسمی آن را برای دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند. ارائه این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر زمان و مکانی، حتی در صورت عدم دسترسی به سرویس استیم و کامپیوترهای شخصی می‌توانند با استفاده از تلفن‌های هوشمند با دیگر کاربران خود چت کنند.

این قابلیت و ارائه اپلیکیشن جداگانه برای سرویس استیم یک فعالیت جدید به حساب میاید که می‌تواند باعث افزایش محبوبیت استیم در مقابل کاربران دیگر سرویس‌های رقیب نظیر اپیک گیمز و الکترونیک آرتز خواهد شد.

شرکت Valve همچنین این اپلیکیشن جداگانه را برای کاربران کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز نیز آماده عرضه کرده است تا کاربران برای ارتباط با یکدیگر هیچ محدودیتی در زمینه ارتباط با یکدیگر نداشته باشند. تا پیش از این شرکت مایکروسافت با توسعه اپلیکیشن ایکس باکس برای تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای هوشمند فعالیتی مشابه را برای کاربران انجام داده بود که از لحاظ کاربری محدودیت‌های خاصی را برای آن‌ها ایجاد می‌کرد. این محدودیت‌ها به نمایش محتوای بازی‌های اجرا شده و کنترل اکانت کاربری ایکس باکس در اپلیکیشن یاد شده می‌شدند و به همین دلیل باعث شده بود تا بسیاری از کاربران تمایلی به استفاده از اپلیکیشن آن نداشته باشند. در این میان مشخص شده است که شرکت Valve با توسعه این اپلیکیشن تصمیم دارد تا قابلیت‌های بهینه‌تری را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373