لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازخورد مثبت ناشران در برابر سرویس اپل نیوز پلاس

بازخورد مثبت ناشران در برابر سرویس اپل نیوز پلاس

نزدیک به دو ماه پیش بود که شرکت اپل در جریان کنفرانس بهاری خود اقدام به معرفی و عرضه سرویس خبر اپل نیوز پلاس کرده بود و حالا این کمپانی اعلام کرده که در طول مدت زمانی بسیار کوتاه و حدود 10 هفته توانسته بازخورد بسیار مناسبی از ناشران دریافت کند.

اپل نیوز پلاس اولین بار در آی او اس 12.3 آماده عرضه به بازار شد و حالا بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از ناشران مجلات اینترنتی از این سرویس درآمد خوبی داشته‌اند و به همین دلیل تمایل زیادی به همکاری با شرکت اپل در زمینه ارائه محتوای خود در سرویس اپل نیوز پلاس دارند.

ادی کیو مدیر بخش بازاریابی جهانی محصولات نرم افزاری اپل به تازگی در بخش خبری وب سایت رسمی این شرکت اعلام کرده که بازخورد بسیار خوب ناشران باعث شده تا بسیاری از ناشران دیگر نیز تمایل به فعالیت در سرویس اپل نیوز پلاس داشته باشند. از طرف دیگر کاربران این سرویس نیز با پرداخت هزینه‌ای مشخص توانسته‌اند به صورت کاملاً ساده و آسان به مجموعه‌ای از مجله‌های اینترنتی به صورت آزادانه دسترسی داشته باشند. بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فعالیت سرویس اپل نیوز پلاس را گسترش دهد و با ناشران بیشتری در این زمینه همکاری کند. گفتنی است که اپل در حال حاضر با بیش از 100 ناشر مهم مجله‌های اینترنتی در حال همکاری است و در آینده تصمیم به افزایش حجم این همکاری دارد.

اپل نیوز پلاس یکی از سرویس‌های دیجیتالی جدید شرکت اپل است که از طریق آن کاربران می‌توانند به صورت سریع و بهینه به مجلات اینترنتی دسترسی داشته باشند و محتوای آن‌ها را به صورت سریع از طریق اینترنت دریافت کنند. گفتنی است که ارائه این سرویس در ازای پرداخت هزینه‌ای مشخص است و به همین دلیل کاربران باید اشتراک آن را به صورت ماهانه خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373