لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل شش سال پیش تصمیم به تصاحب تسلا داشت

اپل شش سال پیش تصمیم به تصاحب تسلا داشت

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل نزدیک به شش سال پیش و مشخصاً در سال 2013 تصمیم به خرید سهام شرکت تسلا داشت.

اپل در سال 2013 تلاش داشت تا هر سهم تسلا را با مبلغی نزدیک به 240 دلار خریداری کند و این شرکت را برای توسعه پروژه تایتان خود تصاحب کند. کریگ ایروین تحلیلگر ارشد موسسه Roth Capital Partners به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل یک سال پیش از کلید زدن پروژه تایتان و تحقیق و توسعه در زمینه ساخت اتومبیل‌های هوشمند تلاش داشت تا کمپانی تسلا را خریداری کند.

وی ضمن ابراز این ادعا اعلام کرده که از وجود درخواست‌های رسمی از طرف اپل به سهام داران تسلا آگاهی کامل ندارد با این حال مهندسین شرکت اپل تصمیم داشتند تا فعالیت گسترده‌ای را در زمینه توسعه اتومبیل‌های هوشمند و خودران در کالیفرنیا آغاز کنند. طبق گفته‌های او شرکت اپل در تاریخ 31 ژانویه 2013 تلاش داشت تا 114.5 میلیون سهم از شرکت تسلا را خریداری کند و فعالیت جدی خود را در زمینه توسعه اتومبیل‌های هوشمند آغاز کند و به طور کل هزینه‌ای معادل 27.4 میلیارد دلار را بابت این مسئله پرداخت کند.

این در حالی است که اپل در آن زمان نتوانست با شرکت تسلا و سهام داران آن به توافق برسد و بر همین اساس اقدام به آغاز پروژه تایتان در سال 2014 کرد. اپل برای مدت 4 سال در زمینه توسعه و بررسی امکانات و بسترهای لازم برای ساخت اتومبیل‌های هوشمند تمام الکتریک فعالیت کرده است؛ با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل به مشکلات ویژه‌ای در زمینه ادامه فرایند این پروژه مواجه شده و بسیاری از متخصصین این شرکت را به بخش‌های دیگر انتقال داده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل نزدیک به 190 نیروی خود را از پروژه تایتان تعدیل کرده است و حالا فعالیت کم رنگ‌تری در زمینه توسعه اتومبیل‌های هوشمند دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420