لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیانیه اِن آی سی در مورد مسدود شدن اپلیکیشن‌های ایرانی

بیانیه اِن آی سی در مورد مسدود شدن اپلیکیشن‌های ایرانی

بدینوسیله به اطلاع کاربران و بازدیدکنندگان عزیز می‌رساند که وب سایت فروشگاه اِن آی سی و بخش محتوای آن توسعه دهنده هیچ اپلیکیشنی اعم از پولی و رایگان برای دستگاه‌های اپل و غیره نیستند.

روند کاری بخش محتوای اِن آی سی متمرکز بر نشر اخبار حوزه فناوری و محصولات اپل، آموزش در زمینه کار با محصولات شرکت اپل و همچنین معرفی نرم افزارهای کاربردی برای این دستگاه‌های هوشمند است. بر این اساس بخش محتوا و وبلاگ اِن آی سی طبق یکی از فعالیت‌های کاری خود به صورت تدریجی اقدام به معرفی نرم افزارها و بازی‌های کاربردی و پرمخاطب برای کاربران می‌کند و این مسئله به منزله توسعه هیچ یک از نرم افزارها توسط اِن آی سی نیست.

در طول ماه‌های گذشته شرکت اپل به دلیل تحریم‌های اعمالی علیه ایران و همچنین بستن نرم افزارهای مبتنی بر مجوز انترپرایز اقدام به مسدود سازی بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی کرده است. اِن آی سی ضمن پوشش خبرهای مربوط به این محدودیت‌ها بارها اعلام کرده توسعه دهنده این اپلیکیشن‌ها شرکت‌ها و افراد دیگری هستند و مسئولیتی در قبال این محصولات نرم افزاری ندارند.

با این حال بسیاری از کاربران به دلیل مشکلات فنی ایجاد شده اخیر با متصدیان اِن آی سی تماس گرفته و از این مسئله ابراز نارضایتی کرده‌اند که متصدیان در پاسخ به این ادعاها اعلام کرده‌اند که توسعه دهنده اپلیکیشن‌های ایرانی شرکت‌ها و افرادی دیگری هستند و کاربران برای رفع مشکل یا پیگیری مربوط به آن‌ها باید با جای دیگری تماس بگیرند.

بسیاری از مطالب معرفی اپلیکیشن‌ها در وب سایت اِن آی سی که تا پیش از این در دسترس کاربران بوده‌اند، مربوط به گذشته و پیش از اقدامات اپل مبنی بر مسدود سازی آن‌ها بوده‌اند که فعلاً به دلیل محدودیت‌های سخت‌گیرانه اپل در دسترس کاربران نیستند.

بر این اساس از کاربران و مخاطبین وبلاگ اِن آی سی درخواست می‌شود تا در صورت مواجه شدن با مشکلات مربوط به محدودیت‌های نرم افزاری، به خصوص در مورد اپلیکیشن‌های بانکی با توسعه دهنده اصلی این اپلیکیشن‌ها تماس بگیرند و از تماس با متصدیان بخش فروش و محتوای اِن آی سی خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373