لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قدرتمندترین مک بوک پرو به همراه پردازنده 8 هسته‌ای رونمایی شد

قدرتمندترین مک بوک پرو به همراه پردازنده 8 هسته‌ای رونمایی شد

شرکت اپل از روز گذشته اطلاعات مربوط به قدرتمندترین مک بوک پرو را به همراه پردازنده 8 هسته‌ای اینتل منتشر کرد.

شرکت اپل در بخش خبری وب سایت رسمی خود خبر از معرفی و رونمایی از مک بوک پروی جدید با پردازنده نسل نهم شرکت اینتل داد که دارای بازدهی بسیار مناسب‌تر نسبت به دستگاه‌های قدیمی است. اپل اعلام کرده که مک بوک پرو جدید تا 40 درصد از پردازنده 6 هسته‌ای که تا پیش از این در دستگاه‌های مک استفاده می‌شد قدرتمندتر است و برای انجام کارهای پردازشی و گرافیکی بسیار مناسب است.

اپل در توسعه و عرضه این مک بوک پرو هیچ تغییری نسبت به مک بوک پرو 2018 که سال گذشته آماده عرضه شدند نداده است و تنها به بهینه سازی قدرت سخت افزاری آن‌ها بسنده کرده است. این نسخه در حقیقت یکی از نسخه‌های شخصی سازی شده مک بوک پرو است که به صورت جداگانه و از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل به صورت عمومی آماده عرضه به بازار می‌شود.

مدیر بخش بازاریابی محصولات مک در شرکت اپل برای معرفی و توضیح این محصول اعلام کرده که مک بوک پروی جدید که با پردازنده نسل نهم شرکت اینتل ساخته شده است ابزاری بسیار مناسب برای کد نویسی، ویرایش ویدیوها، توسعه و اجرای کلاس‌های آزمایشی به حساب میاید که می‌تواند با فرکانس پردازشی مرکزی و گرافیکی بالا تمام نیازهای کاربران را به صورت اختصاصی برطرف کند. گفتنی است که فرکانس پردازشی این دستگاه 4.7 گیگاهرتز است که توانایی نامحدودی را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپل همچنین اعلام کرده این دستگاه باوجود قدرت پردازشی بسیار بالا، عمر باتری بهینه سازی شده‌ای دارد و می‌تواند برای مدت زمانی قابل قبول برای انجام کارهای مختلف آماده پردازش به کاربران باشد. اپل همچنین اعلام کرده که این نسخه از مک بوک پرو برای استفاده و اجرای نرم افزارهای خاص و انحصاری شرکت اپل بسیار بهینه و مناسب است و نرم افزارهایی نظیر فاینال کات پرو ایکس، لاجیک پرو ایکس و فوتوشاپ با آن به صورت کاملاً بهینه سازگار هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373