لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجوز ارائه قابلیت ECG در اپل واچ کانادا صادر شد

مجوز ارائه قابلیت ECG در اپل واچ کانادا صادر شد

 شرکت اپل به تازگی توانسته مجوزهای لازم برای ارائه قابلیت ECG در اپل واچ کانادا را دریافت کند. بر این اساس کاربران کانادایی اپل واچ سری 4 و همچنین آن دسته از کاربرانی که در کشورهای دیگر از اپل واچ سری 4 با پارت نامبر کانادایی استفاده می‌کنند، می‌توانند به زودی به قابلیت نوار قلب یا همان ECG دسترسی داشته باشند.

اپل در ابتدا و در زمان معرفی اپل واچ سری 4 قابلیت ECG را تنها برای کاربران آمریکایی ارائه کرده بود؛ با این حال این شرکت پس از رایزنی با مقامات پزشکی و سلامتی در کشورهای اروپایی و هنگ‌کنگ توانست این قابلیت را به کاربران دیگر نقاط جهان نیز ارائه دهد. با این حال اپل واچ سری 4 تا به امروز امکان ارائه خدمات به کاربران کانادا را نداشت. اما حالا اپل با رایزنی با سازمان سلامت کانادا مجوزهای لازم برای ارائه قابلیت ثبت نوار قلب در اپل واچ‌ها را آماده عرضه کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده سازمان دولتی کانادا این مجوز را در تاریخ شانزده می 2019 به اپل ارائه داده است و اپل می‌تواند اپل واچ سری 4 را به عنوان یک دستگاه سلامتی کلاس 2 و به همراه قابلیت ECG به کاربران ارائه دهد.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک شرکت اپل بتواند امکان دسترسی به قابلیت‌های ویژه را به کاربران کانادایی بدهد. اپل به احتمال زیاد در توسعه و عرضه آپدیت بعدی واچ او اس اقدام به ارائه قابلیت ECG و ثبت نوار قلب به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که مقامات کانادایی برای ارائه این قابلیت محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که این قابلیت سندی برای تشخیص فعالیت‌های قلبی در سازمان‌ها و نهادهای پزشکی به حساب نمی‌آید و کاربران نمی‌توانند به وجود آن استناد کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420