لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایده کارت اعتباری اپل به 15 سال پیش بازمی‌گردد

ایده کارت اعتباری اپل به 15 سال پیش بازمی‌گردد

شرکت اپل به‌تازگی از کارت اعتباری خود رونمایی کرده است و آن را در اختیار کاربران قرار داده است که متصل به سرویس Apple Pay است. اما حالا بررسی هال نشان می‌دهد که اپل نزدیک به 15 سال پیش یعنی در سال 2004 اولین ایده برای ساخت یک کارت اعتباری اختصاصی را مطرح کرده بود.

استیو جابز در سال 2004 ایده تولید و عرضه کارت‌های اعتباری اختصاصی را در شرکت اپل مطرح کرده بود. او در آن زمان بر این ایده بود که کاربران باید بتوانند با استفاده از کارت‌های اعتباری همانند گیفت کارت برای شارژ حساب کاربری و خرید محصولات دیجیتالی این شرکت نظیر موسیقی‌های آیتونز استفاده کنند.

کارت اعتباری قرار بود برای مدت زمان مشخصی امکان دسترسی به موسیقی‌های آیتونز را به صورت رایگان به کاربران ارائه دهد. جابز در آن زمان سعی داشت تا با توسعه و عرضه این کارت اعتباری فرایند استفاده قانونی از موسیقی‌ها به صورت فایل‌های دیجیتالی و فرمت MP3 را به صورت بهینه آماده عرضه کند. در آن زمان اپل تنها سه سال با عرضه و معرفی تلفن‌های هوشمند آیفون فاصله داشت و تنها دستگاه‌های همراه آیپاد را آماده عرضه به بازار کرده بود.

ایده جابز برای تولید کارت‌های اعتباری برای سرمایه گذاران این شرکت متقاعد کننده و جذاب نبود و همین مسئله باعث شد تا این کارت‌های اعتباری برای مدت پانزده سال در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشند. کارت اعتباری اپل در نهایت در سال 2019 به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات دیجیتالی و پول ساز شرکت اپل آماده عرضه به بازار برخی از کشورها شد. اپل از ایده استیو جابز در زمانی استفاده کرد که سرویس Apple Pay در بسیاری از کشورها به عنوان گزینه پیش‌فرض آماده عرضه شده بود و کاربران به استفاده از سرویس های پرداخت دیجیتالی مبتنی بر تلفن های هوشمند عادت کرده بودند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373