لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از مدل‌های اپل واچ سری 3 با سری 4 تعویض می‌شوند

برخی از مدل‌های اپل واچ سری 3 با سری 4 تعویض می‌شوند

 گزارش‌های اخیر از فعالیت‌های داخلی اپل استورهای رسمی حاکی از آن است که شرکت اپل به دلیل محدودیت‌های مربوط به عدم تأمین قطعات مورد نیاز برای تعمیر برخی از مدل‌های اپل واچ سری 3 تصمیم بهتعویض آن‌ها با سری 4 دارد.

شرکت اپل در یک سند داخلی که توسط وب سایت 9to5mac فاش شده است به کارکنان اپل استورهای رسمی در سراسر جهان اعلام کرده که قطعات مورد نیاز برای تعمیر برخی از مدل‌های اپل واچ سری 3 به پایان رسیده است و به همین دلیل در صورت خرابی این محصولات، آن‌ها را برای کاربران با اپل واچ سری 4 تعویض کنند.

کاربرانی که از نسخه جی پی اس و سلولار اپل واچ با بدنه استیل استفاده می‌کنند در صورت احراز خرابی دستگاه که مشمول گارانتی بین‌المللی شرکت اپل شوند، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی این شرکت در سراسر دنیا اقدام به تعویض ساعت هوشمند خود با نسخه سری 4 کنند.

گفتنی است که این خدمات در حال حاضر تنها در کشورهایی ارائه می‌شود که اپل به صورت رسمی در آن‌ها نمایندگی و فعالیت تجاری دارد و کاربران ایرانی که داخل کشور زندگی می‌کنند امکان دسترسی به این خدمات را ندارند؛ مگر اینکه دستگاه خود را به یکی از اپل استورهای خارج از کشور ارسال کنند.

در سند منتشر شده اپل هیچ اطلاعاتی در مورد اقدام اپل استورها برای دریافت هزینه تعویض نیامده است با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل ممکن است بابت ارائه خدمات تعویض اپل واچ‌ها از کاربران هزینه‌ای مشخص را دریافت کند.

اپل تا پیش از این نیز خدمات تعویض برخی از اپل واچ‌های قدیمی با نسخه‌های جدید را به کاربران ارائه داده بود. برای مثال در سال 2017 این شرکت اپل واچ نسل اول 38 میلی متری را برای کاربران با نسخه سری 1 تعویض کرده بود. سال گذشته نیز اپل اقدام به تعویض برخی از اپل واچ‌های سری 2 به سری 3 برای کاربران کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373