لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه پریویووی رسمی مایکروسافت اج برای مک آماده عرضه شد

نسخه پریویووی رسمی مایکروسافت اج برای مک آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت پس از حدود سه هفته از زمان فاش شدن نسخه ابتدایی و بتای مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج برای کامپیوترهای مک نسخه پریویووی رسمی آن را آماده عرضه به کاربران کرده است.

مایکروسافت نزدیک به یک ماه پیش از مرورگر اج برای سیستم عامل مک او اس رونمایی کرده بود و حالا مشخص شده است که این شرکت نسخه پریویووی رسمی این مرور گر را به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران عادی کرده است. نسخه پریویووی مایکروسافت اج دارای باگ‌های شناخته شده است که ممکن است کاربری و روند استفاده از دستگاه‌های اپل را با اختلال مواجه کند.

مایکروسافت این نسخه از مرورگر اج را در جریان کنفرانس بیلد 2019 معرفی کرد که در توسعه آن از سورس کدهای مرورگر متن باز کرومیوم استفاده شده بود. این نسخه در حال حاضر قابل استفاده در مک او اس از نسخه 10.12 به بعد است و می‌تواند روی دستگاه‌های مک قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که این مرورگر امکان پشتیبانی از نوار ابزار تاچ بار در مک بوک‌ها را دارد و می‌تواند شورت کات‌های مهم را به صورت شخصی سازی شده روی کامپیوترهای مک نشان دهد.

این مرورگر قرار است در آینده نزدیک به صورت نهایی و عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران شود و مایکروسافت امید دارد تا از آن طریق سهم خود در مرورگرهای اینترنتی را با استفاده از آن افزایش دهد. گفتنی است که ایت مرورگر از همین حالا در اختیار کاربران از طریق وب سایت رسمی مایکروسافت اج قرار گرفته است و کاربران می‌توانند آن را از منابع رسمی دانلود کرده و روی کامپیوترهای جدید مک نصب کرد. این مرورگر به طور کامل با مایکروسافت اکانت سازگار بوده و می‌توانند اطلاعات خود را روی دستگاه‌های مختلف با سیستم عامل‌های گوناگون انتقال داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420