لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات کاربری افراد مشهور در اینتساگرام لو رفت

اطلاعات کاربری افراد مشهور در اینتساگرام لو رفت

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اطلاعات مهمیاز کاربران مشهور اینستاگرام فاش شده و هویت بسیاری از آن‌ها در معرض خطر قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وب سایت Techcrunch یک مجموعه از دیتابیس‌های مربوط به اطلاعات میلیون‌ها افراد مشهور، شامل اینفلوئنسرها، مشاهیر و اکانت‌های برند کاری فاش شده است. این دیتابیس روی سرورهای وب شرکت آمازون قرار داشت و شامل بیش از 49 میلیون رکورد از فعالیت کاربران و اطلاعات هویتی آن‌ها در کنار پسورد آن‌ها می‌شود. این رکوردها به صورت عمومی در منتشر شده است که در آن می‌توان عکس پروفایل کاربران، توضیحات بخش بیو، تعداد فالوورها و اطلاعات شخصی ارتباطی آن‌ها نظیر شماره تلفن و ایمیل آن‌ها نیز می‌شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط سازمان‌های امنیتی هر یک از این اطلاعات می‌تواند به قیمت از دست دادن اکانت کاربری و حتی کسب و کار آن‌ها منجر شود. در این دیتا بیس حتی رکورد فعالیت آن‌ها شامل لایک ها، موارد به اشتراک گذاشته و فعالیت آن‌ها در بازار جهانی نیز می‌شود.

فیس بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که در حال بررسی منابع و ریشه‌های این نشت اطلاعاتی است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا از ابزارهای هوشمندتری برای حافظت از اطلاعات کاربران دارد . افشاسازی اطلاعات کاربران اینستاگرام ممکن است به دردسرهای آتی برای آن‌ها منجر شود. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا هر چه زودتر اقدام به تغییر رمز عبور دستگاه خود کنند تا از مشکلاتی آتی در این زمینه نظیر از دست دادن اطلاعات کاربری و حتی اکانت خود جلوگیری کنند.

گفتنی است که این اولین نشت اطلاعاتی کاربران در طول یک سال گذشته نیست و فیس بوک در طول یک سال گذشته با مشکلات زیادی درزمینهٔ نشت اطلاعاتی کاربران مواجه شده است که هر یک از آن‌ها باعث ایجاد سروصدای بسیار زیادی در دنیای فناوری شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420