لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 12.4 آماده عرضه به کاربران شد

دومین بتای آی او اس 12.4 آماده عرضه به کاربران شد

 شرکت اپل تنها چند روز پس از عرضه نسخه اول بتای آی او اس 12.4 فرایند عرضه دومین بتای این سیستم عامل را آغاز کرده و آن را برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

این بیلد از سیستم عامل همراه آی او اس در حال حاضر در بخش Developer Center یا مرکز توسعه دهندگان محصولات نرم افزاری شرکت اپل قرار گرفته است و افرادی که اکانت 99 دلاری شرکت اپل را از طریق کارت‌های اعتباری خریداری کرده‌اند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و قابلیت‌های مربوط به آن را مورد بررسی و تست قرار دهند.

این نسخه بتا در حالی آماده عرضه شده است که تنها شش روز پیش اپل اولین بتای آی او اس 12.4 را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده بود. شماره بیلد این نسخه شامل 16G5027i می‌شود که در حال حاضر در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

در دومین بتای آی او اس 12.4 اپل قابلیت‌های مربوط به اتصال کارت اعتباری اختصاصی خود به سرویس Apple Pay را بهینه سازی کرده است تا از آن طریق کاربران بتوانند با مشکلات کمتری امکان انجام تراکنش‌ها را از طریق کارت اعتباری خود در فروشگاه‌های فیزیکی داشته باشند.

گفتنی است که کارت اعتباری اپل و سرویس پرداخت Apple Pay در حال حاضر تنها در برخی از کشورهای جهان آماده عرضه شده است و کاربران ایرانی امکان دسترسی به آن را ندارند؛ بنابراین و با توجه به اینکه نسخه بتای آی او اس دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است به کاربران توصیه می‌شود تا برای مدت زمان مشخص از آپدیت و به‌روز رسانی دستگاه‌های خود به این نسخه خودداری کنند.

ضمناً این نسخه از سیستم عامل آی او اس به‌احتمال زیاد پس از برگزاری رویداد روز اول کنفرانس WWDC 2018 آماده عرضه به عموم کاربران خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420