لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه مک Tweetdeck مشابه اپلیکیشن رسمی توییتر شد

نسخه مک Tweetdeck مشابه اپلیکیشن رسمی توییتر شد

توییتر از سال گذشته توسعه و عرضه نسخه رسمی اپلیکیشن توییتر در سیستم عامل مک را متوقف کرد و اعلام کرد که تصمیم دارد تا در آینده نزدیک روی توسعه امکانات بیشتر در نسخه وب این شبکه اجتماعی تمرکز کند. این شرکت حالا با توسعه نسخه جدید Tweetdeck قابلیت‌های مشابه با اپلیکیشن رسمی را به کاربران ارائه داده است.

نسخه جدید Tweetdeck در کامپیوترهای مک از این پس با طراحی تازه و قابلیت‌های بهینه‌تر آماده عرضه شده است و در آن رابط کاربری و گرافیکی ساخت یک توییت جدید، نظرسنجی‌ها و گیف ها تغییر قابل توجهی کرده است.

طراحی رابط کاربری ساخت توییت جدید به طور کامل شبیه اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در تلفن‌های هوشمند شده است و ظاهر آن به صورت نسبی روشن‌تر از قبل شده است.

نسخه جدید Tweetdeck از این پس با لایبری اختصاصی توییتر برای نمایش و ارسال گیف ها ارتباط دارد و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم اقدام به توسعه و عرضه تصاویر گیف روی دستگاه‌های مختلف کنند.

بخش نظرسنجی‌ها نیز به طور کامل امکان نمایش نتایج را به افراد شرکت کننده در آن و فردی که منتشر کننده نظرسنجی را می‌دهد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر اقدام به استفاده از این رابط کاربری کنند.

توسعه Tweetdeck با رابط کاربری جدید حاکی از آن است که توییتر تصمیم دارد تا با توسعه این نسخه از اپلیکیشن توییتر امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد و آن را به عنوان جایگزین بهتر برای اپلیکیشن رسمی این برنامه آماده عرضه کند. توییت دک از این پس به عنوان بهترین جایگزین برای اپلیکیشن توییتر در مک او اس فعالیت می‌کند که به صورت اختصاصی و انحصاری توسط شرکت توییتر آماده عرضه شده است؛ با این حال کاربران امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های توسعه یافته متفرقه را نیز خواهند داشت. علاوه بر این نسخه وب این شبکه اجتماعی همچنان در اختیار کاربران قرار گرفته است و کاربران می‌توانند از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420