لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماین کرفت به پرفروش‌ترین بازی تمام دوره‌ها تبدیل شد

ماین کرفت به پرفروش‌ترین بازی تمام دوره‌ها تبدیل شد

 گزارش‌های آماری جدید نشان داده‌اند که بازی ماین کرفت با فروش بیش از 200 میلیون نسخه در طول سه ماه گذشته به بهترین گزینه به پرفروش‌ترین بازی در تمام دوره‌ها تبدیل شده است.

ماین کرفت که توسط شرکت مایکروسافت آماده توسعه و توزیع شده است یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین بازی‌های کراس پلتفرم است که در طول سال‌های گذشته توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. ماین کرفت یکی از مهم‌ترین بازی‌های آنلاین انبوه است که کاربران در سراسر دنیا و با هر دستگاهی می‌توانند لایسنس آن را خریداری کرده و نسخه قانونی آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

عرضه این بازی در دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های، کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل‌های مختلف و کنسول بازی ایکس باکس وان باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل هر چه بیشتری برای اجرای آن در دستگاه‌های خود داشته باشند. علاوه بر این طراحی این بازی به گونه‌ای است که توانسته در طول چند سال گذشته پس توجه بسیاری از کاربران در نرخ سنی مختلف را جذب کند.

این بازی اخیراً توانسته با کنار زدن بازی تتریس 99، یکی از تاریخی‌ترین بازی‌های پرفروش در سراسر دنیا به پرفروش‌ترین و پر درخواست‌ترین دستگاه ارائه شده در بازار جهانی تبدیل شود.

مایکروسافت در آینده نزدیک تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه نسخه‌ها و قسمت‌های متفاوتی از این بازی میزان فروش آن را نسبت به دیگر بازی‌های آنلاین افزایش دهد. این بازی در حال حاضر با وجود گرافیک خاص و منحصر به فرد خود توانسته رتبه بسیار بالاتری را در مجموعه بازی‌های آنلاین نظیر پابجی، اپکس لجندز و فورتنایت به دست آورد و رکورد بیشترین فروش بازی را از آن خود کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373