لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیدی گاگا برای اجرای مراسمی در اپل پارک حضور یافت

لیدی گاگا برای اجرای مراسمی در اپل پارک حضور یافت

هفته گذشته بود که تصاویر متعددی از حضور یک سن اجرای مراسم و یک آرک رنگین کمان شکل در اپل پارک منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که لیدی گاگا روز گذشته برای اجرای مراسمی در این سن حضور پیدا کرده بود.

بر اساس گزارش وب سایت‌های متعددی نظیر Mac Rumors و Cult of Mac شرکت اپل در جریان روز گذشته مراسمی ویژه را برای کارکنان شرکت خود در اپل پارک فراهم دیده بود که در آن لیدی گاگا به عنوان خواننده حضور پیدا کرده بود. این مراسم به صورت عمومی اجرا نشده بود و تنها کارکنان شرکت اپل در آن حضور پیدا کرده بودند. در حقیقت این مراسم به طور کامل خصوصی بود و امکان حضور دیگران در آن وجود نداشته است.

اپل در جریان این مراسم ضمن پذیرایی از کارکنان به آن‌ها یک دیسک نیز ارائه داده بود که روی آن یک عبارت خاص را نوشته بود: «ممنون از اینکه بخشی از اپل بودید تا آنچه امروز به عنوان اپل شناخته شده را بسازیم»

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اپل این مراسم را برای گرامی داشت بهره برداری اپل پارک و استیو جابز برگزار شده بود. تیم کوک نیز امروز در حساب کاربری رسمی توییتر خود در مورد این مراسم اعلام کرده که کارکنان اپل روز گذشته در کنار یکدیگر آمدند تا قدرتمند شدن شرکت اپل و توان استیو جابز را برای تبدیل این کمپانی به یک شرکت بزرگ جشن بگیرند.

اقدام اپل برای برگزاری این مراسم نشان می‌دهد که این شرکت تلاش بیشتری در زمینه تقویت روحیه کارکنان خود دارد و تلاش می‌کند تا از طریق برگزاری مراسم‌های ویژه و خاص بازدهی کارکنان خود را افزایش دهد. گفتنی است که اپل پارک مقر جدید شرکت اپل است که از سال 2017 آماده بهره برداری شد و در نیمه دوم 2019 بسیاری از بخش‌های اصلی و تیم‌های کاری شرکت اپل به آن انتقال پیدا کردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420