لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تست مقاومت پاوربیتس پرو در برابر نفوذ آب

تست مقاومت پاوربیتس پرو در برابر نفوذ آب

پاوربیتس پرو به تازگی از طرف شرکت اپل به عنوان جایگزینی ضد آب و اسپرت از ایرپادهای بی‌سیم آماده معرفی و عرضه به بازار شده است. اپل برای این محصول استاندارد IPX4 را در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب دریافت کرده است و حالا وب سایت Macrumors اقدام به بررسی این میزان از سطح مقاومت پاوربیتس پرو با استفاده از آزمایش‌های مختلف کرده است.  

 این وب سایت در یک ویدیوی ویژه اقدام به قرار دادن پاوربیتس پرو در معرض آب با شرایط مختلف قرار داده است و سطح تحمل این هندزفری را در شرایط مرطوب امتحان کرده است.

در این ویدیو، پاوربیتس پرو به صورت مستقیم در سینک ظرف‌شویی، دوش حمام و کاسه پر شده از آب برای مدت زمان‌های مشخص قرار داده شده است و سطح توانایی این محصول در برابر نفوذ آب مورد بررسی قرار گرفته است.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

در تست قرار دادن پاوربیتس پرو در سینک ظرف‌شویی و دوش حمام دستگاه به طور کامل توانست در برابر نفوذ آب مقاومت کند و کامل در برابر این شرایط مقاوم بود. در عین حال دستگاه در مدت زمان‌های مشخص در کاسه پر شده از آب قرار گرفت که در هر یک از آن‌ها نیز توانست به طور کامل از این آزمون‌ها سربلند بیرون بیاید. البته در یکی از تست‌ها نفوذ آب به یکی از گوشی‌ها باعث شد تا برای مدت زمانی موقت کارکرد آن و پخش گوشی مختل شود با این حال در مدت زمانی کوتاه این مشکل برطرف شد و دستگاه برای بار دیگر توانست با همان کیفیت به پخش موسیقی‌ها ادامه دهد.  

  گفتنی است که آزمایش مقاومت در برابر آب پاوربیتس پرو در عمق بسیار زیاد نبوده و لزوماً نمی‌توان در مورد استفاده از آن در استخرها ادعایی را مطرح کرد. ضمناً باید توجه داشت که شرکت اپل به طور مستقیم به خاطر آب خوردگی خدمات بین‌المللی پس از فروش را ارائه نمی‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420